25 Mayıs 2008

Aman Tanrim! Amerikada Dugun ...Ve Ayrintilar Seramonisi...

Tabii gelin benim kizim olunca bana cook sevimli geliyor ve seramoniyi icten yasarsan cok guzel ve yapilan herseyin bir manasi var... Biz Turkler kendi geleneksel dugunlerimize ek olarak bu dugunleri alinti yaptigimiz icin herseyde oldugu gibi Turk isi oluyor hehehhh tabii bende Turkiyede dugun yapacagim ..cesni olarak … yani ayni seyi…neyse …ama bir mekan ki Istanbulu”u anlatan koselerden Sepetciler Kasri … ve Sarayburnu …..yaniiiii cunku Amerikada kiz tarafi dugunu yapmasina ragmen dunurler kendileri Atlanta”da dugun yapmak istedi….deee

Gelelim burayaaaaa…. dugunun renginden basliyor olay… kim kiminle hangi muzikle dans edicek nedimeler... Bas nedime... onlarin giyecekleri … vs devam ediyor ..vee bunlarin provasida bir gun onceden yapiliyor Veeee "gelin annesi" cook onemseniyor …..Ayrica bizde assagi kalmadik yaniiii heheh…gelin ayakkabisi ve rengini ayarlamak icin Manhattan sokaklarini sevgili kizimla arsinladim. Bende ne ayak kaldi ne bacak ……hemen rahat bir ayakkabi aldim vee yolda degistirdim NewYork city yurumekle degisik anlari yakalamak la guzel …

Gelin kizimla, bizde oyle derler ya, ayrica bende pek severim bu tabiri "Amerikali damadim" cok sevimli hazirliklarini yapiyorlar .Ellerinde program; muzikleri hazirliyorlar ve Ipek herzamanki sirinligiyle hepimizi harekete geciriyor ,,,ve Michael Ipek dugun yuruyusunu yaparken < yuruyus muzigini n> bestesini ve duzenlemesini yapmis .. cook etkilendim …..ikisinin dans muzigide< Country muzik > ve sozleri cok etkileyici , Mike ile ben dans ederken Ella Fitzgerald “in soyledigi bir parcayi Ipek”in okul arkadasi ve nedimesi opera sanatcisi Nathaly seslendirecek ve en guzeli .. gecmis aile fotograflarini davetlilere gosterilecek sekilde bir slide gosterisi hazirliyorlar, benim annem babamdan torunum Cemreye ve tabii onlarinda fotograflarla gecmisleri. Benim kizda bir heyecan ..Ve huzun .. gelinin muzikle babasi ile birlikte yurumesi gerekiyor .. tabii bizim babamiz yok ve ilk dansta babasi ile olmasi gerekiyor gelinin .. Bizde Damadim <Sari Amerikali oglum> diyorum ..ilk dansi kizimla Mike in babasi George ile yapmasini uygun gorduk .. Seker bir amerikali ..dunurum … simdilik iyi gidiyor .. esiyle ve cocuklariyla ilgili bir aile babasi…

Sonra siralama geregi ben Mike ile dans edicegim .. Hos seyler … Tabii bu arada evde muzikler dans giysi provalari vsvsvs. Bahtlarida yollarida acik olsun evlatlarimin .. cunku hepsi basari ve sevgilerini cabalariyla elde ettiler ve zorlari asiyorlar ama< Zor Guzeldir.>….... Torunumu gulucuklu afacan Cemreyi ariyorum .. Kizlarim beni yoruyor artik ….Ama torun BASKA hehhehh ………