11 Mayıs 2008

Heyooooo Torunumla Nürnberg Gezisi


Ve  Nürnberg .
Benim kıvırcık  kız ... iş seyahatine gidecek ..kızımıda alıcağım diye tutturdu ve tabii bendenizde gitmek durumunda kaldım , bu iki sevimli şey ile ..
Uçak hehheh tabii bir heyecan , güyya birbirimize çaktırmıyoruz  Petek ile ..  Bu arada bebiş daha uçak kalkarken  küt uyudu ... uyandı  tekrar uyudu ...biz .. Nürnberg'e vardık . Tabii yolda beyaz şarabımı  içmeyi unutmadım ...Havada iyi oluyorda ...çenemede vurur hanii.. tabii yanımda konuşacak tipte bulursam tamam .. hoş konuşmıyanıda bir şekilde halederim heheheh....
Neyse havaalanında hemen seviceğim iyi bir insan Mıke Kanoff , Petek 'in iş arkadaşı karşıladı .. ve beraberliğimiz süresincede 'ladys' diye hitap etti bize ... yada .'angel 'melekler dedi tabii daha çok kızlarıma yakıştı bu tabir ama yinede güzeldi ve içtendi ...
Neyse  kızım toplantılarına gitiğinde  ,hemen bebişin  mamasını yedirip güzelce bir sabah uykusu sonra altınıda temizledikmi  bir heyecan .... tıpır tıpır bir sevinç hemen anneanne torun hazırlanıyorduk .. annesi gibi belime bağlıyordum  ve cepli pantolonumun ceplerine suyunu yeleğini  ve kendime ait eşyalarıda dolduruyordum ...yallah attaaaaaa............
Cemre'nin sevimli gülücüklerinden aldığım enerji ile Nürnberg'in eski şehirin bulunduğu otelimizin hemen yakınındaki  yürüyüş yapılan sevimli dükkanların bulunduğu sokaklara dalıyorduk .. Almanların Frank dedikleri insanların yaşadığı buyer  tipik
Avrupa şehirlerinden  ve kendilerinden fazlasıylada memnunlar ....Ressam Albert Dürer'in şehri .... Neyse ben Cemre torunumla kafelerinde oturup' milkcafemi' yudumluyor bir kolumlada onu tutuyor ve insanları  yaşamı ve etrafı seyrediyorduk .Havada çook güzeldi .. Torun bebek ...karşıda biri varsa onun ilgisini çekmek için herşeyi yapıyor ama o insan kendisini sevmek isterse tabii hemen kaçıyor .. Kuşlara yem verdik .. Ama hiç miyav !!! göremedik ..Katedral gezdik .. dua ettik ..!!! nehir kıyılarına gittik ,çiçek ve sebze pazarlarına bile gittik ....Yoğurtlu dondurmalarından yedik .. yaniii ben yedim ....Hele ona yazlık bebe şapkası alma maceramız varkii görülmeye değer .. Kereta kafasına şapka taktırmıyor ... Buna rağmen prova yapmaya çabalıyorum oda önüne geleni yere atıyor .. ben yenisini alıyor tekrar başına takıyordum ..ama başardım ve üç çeşit çook sevimli alman bebelerde görüp hoşuma giden şapkalardan aldım ...torunumunda şirin şapkaları var...
Vee teyzesine hergün telofonla  annesinede akşam herşeyi  anlatıyorduk...!!! bir heyecanla....
Akşamlarıda alman ve türk mühendislerle yemeğe gidiyorduk .Hep değişik enteresan yerlerdi ve alman yemeklerini seviyorum .heleee sosisleriii domuzcuklardan....pek leziz. . Mıke Kanoff daima bize yardım etti birde  öbür damadımın ülkesinden amerikalı olması tabii dahada çok hoşuma gitti ...
Bu üç gün içinde  yorgunluktan  kolumun ve bacaklarımın nerde olduğunu şaşırmama rağmen.. heheh yaş 58 tabii bu arada ..hatırlatırım ...Cemre  beni hiç üzmedi   doğal bebekliğini yaşadı .. Ama anne gelince bayağı nazlanıyor ağlıyordu yaramaz ....Neyesee yinede
...dayanıklı torunum benim .. Yasemin kızları heheheheh
Ve
son gün Mike Kanoff arkadaşının atıyla Soki ile  tanıştırdı!!!! bizii.. burnunu okşadım ,yelesini saçlarını  sevdim ..sonra elimle elma yedirdim .....Sevelim diye başlarını bir uzatmaları  ve sallamaları varkiii konuşur gibiler ...Yelelerini savurarak o özgür koşmaları yokmu bayılıyorum ....Tabii Cemre'de  o kocaman güzel yaratığa ilgiyle baktı.. onun kuşlarından ....pisipisilerinden ... havhavlarından  farklıydı...ama çok şeylerde aynıydı.......
Vee dönüş yine gerilimle uçağa biniş .....yerimizin ayrı olması ama tabii  kızımın israrlı güzel bir manevrasıyla  benim meleklerimle yana yana olmam ve şarabım ve Cemre bebe annesi ve yanımızdada şirin bir yolcu ile İstanbul... Heyooooo ..... tabii pamuk kedime  THY   nin şu meşhur mavi battaniyelerinden  hediyesini getirmeyi unutmadım !!!!!  pek seviyorda  onun üstünde uyumayı......benim yaşlı  beyaz  miyavım ...