28 Mayıs 2008

Kereviz Sapi Ile Humus Yemek . .Ve Sonrasi...



 Su organik  yiyecekler  varya .. Birde mide ve barsaklarada iyi gelince…..  Kereviz saplarini kasik gibi kullanip humus a daldirmak ve yemek ……. Cook hosuma gitti ..Adeta tiryakisi oldum …..ve sirf Humus yemekleri   yapan  restorant  gordum ve tutturdum orda yemek yiyecegim diye heheheh cook nefis…

Disarda  degisik ulke yemeklerini tatmak  ta ayri bir keyif .. Helee  bu sefer Venezuella mutfagina bayildim  ve,,,… kizlarla beraber  Manhatten East Village barlarini arsinlamak bu yasta yorucu  ama dinc tuttu beni….BazenAvrupa’nin kucuk sehirlerini aramadim degil hani. .. hele torunumla gezdigim .. Nurnberg’i………. Neyse..

Organic cilginligi marketlerde satis  seklinde ve yemek servisi yapilarak  devam ediyor buralarda  ve cesitler muthis  ..  ve sira bekliyerek restorant keyfi  yasamak Manhatten sokaklarinde bence sirinlik NewYork boyle guzel ,, ve sonra  kucucuk restoranlarda ilginc  kimsenin kimse ile ilgilenmedigi bir insan toplulugu ile itis tepis  oturmak  heheheheh Cheese Cake ‘leri !!!..dondurmalari ‘ pizzalari ,ev  bahce partileri  gurultulu gulen rahat amerikalilari ile NewYork…ama egleniyorlar .. Hele gecen aksam tiyotrocu ve besteci arkadaslarinin bahce piikniklerinde ev icinde  piyano vardi herkez gidince az kisi varken caldim  calarken  .. etraftaki mumlari  yaktilar foto cektiler ve  sonra ritmle eslik  yani perkusyon yaptilar …..Bu sanatcilar  iste ……Herkez kendi ile mesgul //  sevimli , degisik  ‘yaratici ama bazen hircin para sikintisi ceken herkezin yasamak istedigi  …..ama cesaret edemedigi.. bir yalnizlar dunyasi…

Haziranda  Ipek  kizim…iki piyano veiki kisilik perkusyon esliginde konser vericek ..

.Haa birde  damadim turkce ogrenme cabalari icinde ve bana  <Ane > diyor …….Cocuklardan haberler…..boyle….

 Ve sans eseri burda oldugum zamana  denk gelen Turk yuruyusu sirasinda marslar soyleyip  ve bol heyecan sonrasi  yine East village Italyan sokagi  ve panayirlari  makarnalarii…severim makarna cesitlerini ….ve kizimin arkadaslari Derin ,Gozde ve Selim  tabii gazeteci olan bu arkadaslarida olunca biz Turkler cook gulduk ….… ve eglendik ….Ben yine deniz kenarini  ozluyorum .. Onun icin Hudson kiyilari na gidince  Istanbul’uma benzedigi icin etkileniyorum …  ve balik lokantalarimizi pek tabii bizim denizin baliklarini   ariyorum…Ama dedimya  NewYork .. Manhatten ile yasiyor….Ama kerevizden ayri satilan  “kereviz sapi” ile humus yemege burda basladim hehehe ve bayildim….