11 Mayıs 2008

Gurbetteki Kuzumdan Sabah Çiçekleri ...


Anneler Günü ...
Özledim küçük kızımı ..Bu sabah bir heyecan kalktım ..Dünden Cemre torunumun gülücükleri annesinin babasının mutlu yüzleri ve şirin düşünülmüş hediyeleri ile mutlu olmuştum ..Habire gözlüğün provasını yapıp durdum ... hele  gözlüğün kabı...çok şirin...
Ama içim buruktu prensesim uzakta idi ..Telefonla sesini duyduk .. Olsun dedim.... Sabahı iple çektim .. herzamanki gibi acele koştururcasına günlük periyodik işlerimi  yapıp.. kahvaltımı edip bir koşu internete girip kızımın yazılarını almak ve cevaplamak vede öğleden sonra telefonunu beklemeye kendimi  programlıyordumki ....Sabah 8 zil çaldı ..pazar günü kapıcı olamaz ..!!!! Kim acaba????bir koşuu temiz yüzlü bir çocuk veee elinde bir sepet çiçek  .. İpek  Brooks ....anneler günü için göndermiş... kuzuuu  .....  taaa Amerika'dan gelmiş gibi .. sanki yakınmış gibi .. zaten yakınmışı yaratıyoruz kızımla ....Yolda yürürken trende giderken konuşarak ... görüntülü konuşarak hatta tartışarak .........
Hala göz yaşlarımı tutamıyorum ..sevinç ve hüzünle ... özlem işte ...
 Gideceğim ama hep böyle yaşıyacağız olsun .. iyi olsunlarda ....
 Birazda  gülelim...... çiçekleri ordan oraya taşıyorum ..  hangi odaya gidersem  götürüyorum heheheheh
İşte yine içimden dökülüverdi  sözcükler ..
Bahtları yolları açık olsun yavrularımın .....