01 Haziran 2008

New York"ta Bir Meslekdasim... Basarili Turk kadini Av . Sevil Ozisik .


  NewYork Turk Ticaret Odasi Baskani …Iki cocuk annesi … guzel ve sakin ve guvenli…  ve cok genc… Manhatten Wall Streett”te office …onur duydum .. Ve kizim Ipek ile bizi davet etmesi ve uc saat  kizimla idealleri hakkinda gorusmesi ve basarilari ve kizimin ve damadimin  cesurca basladiklari ve icinde sevgi barindiran yasam  yolu ile ilgili gorus bildirmesi ve benim soylemek istedigim ,ama  yurt disinda mucadele veren cocuklarima  zaman zaman ulasamadigim konularda  sakin aydinlatici bilgiler sunmasi .. Beni  colde vaha bulmus gibi rahatlatti tesekkur ederim  kendisine.. ..Sevgili Sevil Ozisik,ayr ica buyuk kizim Petek i hatirlattin bana …. Din hakkindaki sohbetimizde “ bir insan ne sekilde !!iyi oluyorsa hepsi kabulum” .’.diyerek hayat felsefesinide anlatmis oldu …

 

Amerikada basari kazanmak ayrica kadin olarak basari kazanmak saygi duyulacak konu . Tabii avukat olmasi beni dahada heyecanlandirdi ...Ornek  insanlardan    ne cok sey ogreniyoruz .Sevil ozisik in  Amerika da    genclere yol gostermesi …destek olmasi  Ayrica ”.Turkey Of America “adli bir dergiylede  ilgilenerek  konumu geregi  ulkemizin tanitiminada faydali olmasi .. cabalarindan bir tanesii…Tabii hukuk burosundaki   meslekdaslarinin   destegini unutmamamali..

 …Nasilmi buldum  kendisini ?/. Olur bana boyle karsima  cikar cunku ben “insan mucevherini” ariyorum daima … Hayattaki  cabam bu ….

Televizyondaki ABD ile ilgili  bir programda Turk lerin  dava islemeleri ile ilgili  haberde   hukuk gorusunu bildirdi Sevil Ozisik...Amail  adresine yasamimi , cocuklarimi yazdim ve sizle bizi paylasmak istiyorum dedim …ve cevap geldi arkadaslik basladi // birey basarisi durust ise kendi benzerini buluyor…..

Iste bu… insan her  yerde insandir .. dunyanin obur ucunda bile olsa …