11 Haziran 2008

EVDEKI HAZIRLIKLAR!!!!! VE BENIM EV ARKADASIM " GIZMO " YANI " FARINELLI KEDI"


Dugun yerine  yolculuk  ve  adeta sahne gosterisine !!!! hazirlik hengamesinde  ve kizimin maalesef benim gencligime benziyen heyecanlari nedeniyle bir bagiristir gidiyor …Michaela sabirli … ve  ben kendimi   disarda cimenlerde  dolasip , banklarda otururken buluyorum  yada  hafta sonu ise sirin sanat fuarlarinda cok ilginc konserler  izliyorum  ve el  becerileri  sergilerini dolasiyorum .. …

Istanbul da cocuklar cok yogun ise kendi evime gidiveriyordum.. …Ama burda olamiyor iste … …Her guzelin bir zorlugu var …

…B u arada bana  ev arkadasi ‘ Gizmo “ cildirdi hayvan !!!!…  kosuyor zipliyor ve kimseye rahat vermiyor …… Cocuklarin nisaninda yuzukler boynuna bagli olarak dunurler getirmisti ….Kocaman olmus bir senede ve hadim edildigi  icin bu arslan !!!!  ciliz miyavliyor ….Farinelli..,..  Italyan ve unlu bir soprano ‘ opera sanatcisi gecmislerde ..Sesi erkek cocuk sesinde olagan ustu guzel olmasi nedeniyle ve ilerki yaslardada oyle olmasi icin 11 yasinde hadim ediliyor … Iste”  Farinelli  kedi “ bu nedenle olustu beynimde ,,,,,,

Dugun oncesi gunler Atlanta  da cay davetleri  tanisma  barbeku partileri  vs…yakinlara sozlu program bildiriliyor…… ve resmen dugune giriste de davetlilere yazili  program veriliyor…./!!!!heheh…..Amerikali dunur de pek cabuk parliyor  canim  neyse ve hemen geciyor .. bakalim bu huylarida bana benziyor .. Ama yinede yabanci kultur ve din  bazen iliskiler bicak sirtinda olabiliyor …..devlet politikasi gibi hehehehehh…buyuk kizimdanda tecrubeliyim.. ya… yaniiii …