08 Kasım 2008

Benim Kızım bir Amerika'lı İle Evli....

ABD  'deki seçimler ....
Tabii beni ilgilendirdi ..  Küçük kızım     İpek orada yaşıyor . Eşini seviyor . Ve tabii    çocukları olduğu zaman oranın kültürünü alıcak... çok tabii bizleri' Ana Vatan'ı Türkiye'yi öğrenicek .Ben Obama' ya sevindim . Gözlerindeki samimiyeti sevdim . Gözlerini görebildim konuşurken . Ve ümitli oldum ...Sanki ortak bir lider gibi geldi dünya için ... garip bir duygu..  Sadece evladını düşünen bir annenin sevinciyle ..Yine geçmişe döndüm ..Çocuklarımla ve Süha ile Balıkesir'den İzmir Efes'e Joan Baez  konserlerine gidişimiz ve gece yarıları dönüşümüz ..Martin Luther King'in  özgürlük söyleşilerinin  ve savaşımının devamında... Joan Baez'in 'We Shall Overcome'(Başaracağız ) haykırmasının ardından  .. şimdi 'Yes We Can' (Evet Yapabiliriz) diye tamamlanan idealist insanların yarattığı  özgürlük ve demokrasi  düşüncelerimden geçti ..... Etkilendim ..... temenni ederim  olucak torunlarım .. iki ülkenin en güzel değerleri ile yetişir ....