01 Kasım 2008

Mantık,Matematik Ve Felsefe 2. Ulusal Sempozyumu 2004 Assos Çanakkale....


''KAOS''
İşte .. ben miyim ne ? Kafam karışınca bu günlerde.. aklıma geldi bu üç güzel bilim dalı.. Ve  Tabii  katıldığım söz konusu  sempozyum ve  sempozyumun güçlü ismi ...
OTDÜ Felsefe Ana BilimDalı Başkanı Prof.Dr.Ahmet İnam ...Sayın Hocamız .. İstanbul Barosu'nun o yıl tertip ettiği 'Felsefe-Hukuk'
günlerinin davetlisiydi . Ve sonra  Assos'taki toplantıya  bizler yani.. davetli avukatlar ve İstanbul Kültür Üniversitesi öğretim üyeleri katıldı ..Ama bana sosyal anlamda ilk felsefe kültürünü aşılıyan ve Hukuk  Fakülte'si  yıllarımda Edebiyat Fakültesi Sosyoloji bölümünden sertifika almamı öneren   değerli hocam Prof.Dr Cahit Tanyol'uda anmadan geçemiyeceğim .
Eylül ayının kendine has güzelliği ile Assos'un doğal ve tarihi güzelliği ve değerli düşünürlerin sihirli gücü ile birleşir ... ve orda birde ben olursam... Ne Olur?????KAOS..... heheheheheheh
İşte Assos.. Eflatun ve Sokrates'in ders verdiği bu yer.. gündüz Edremit Körfezi'nin muhteşem görüntüsüyle ,gecesi Midilli Ada'sının ışıklarının  denizdeki yansımasıyla ... ve bitmeyen kekik kokusuyla ..  unutulmazlarımın arasında ... Bana yine aynı yıllarda  Bodrum'dan gemiyle kızım  Petek'imin ayarlayıp gönderdiği Yunan Samos , Kos Ada'larının az insanlı güzelliğinide hatırlattı ...... 
Ege..... seni iyiki yaşamışım.. İyiki Süha ile evlenmişim .. iyiki iki güzel kızım olmuş..........