01 Kasım 2008

İstanbul Baro'su Seçim Sonrası......Meslekdaşlarıma Yazdığım Bir Yazı...

 

 

 Sayın  İstanbul Baro'su Avukat'ları ,Sevgili Meslekdaşlarım ..
 Kültür ve sanat adına  çok yoğun ve içeriği güçlü programlar yaptığıma ve yaptığımıza  inanıyorum . Gezilerimizde neşemize destek oldu .  Yaşamımın          bana verdiği değerleri  daha  geniş  ve başka kültürlere       yansıtabilmek  için     ingilizce lisanımı güçlendirmeye sıkı bir şekilde  çalışıyorum .  Zaman    zaman 'profesyonel piyanist'  kızımın yaşadığı  yer olan New York'ta bulunucağımdan ,  çocuklarımın , mesleğimin ve müziğimin  aracılığı ile ülkemin ve ailemin değerlerini   yeni insanlarla paylaşmak istiyorum . Ayrıca bildiğiniz gibi sanatın dili evrenseldir ..                            
Üyesi     olduğum  İÜMEZA '  İst .Ün.Mez.NewYork Temsilciliği '  , irtibatta bulunduğum NewYork   Türk İş Adamları   Kuruluşu ,NewYork'taki Türk Avukatlar ve yine bazı  Türk& Amerikan dergileri ile  iletişimimi devam ettireceğim . Baromuz'un ve sizlerin haberlerinizi takip edicek ve tabiki bazı toplantılara katılacağım . 
 Heyecanla beklediğim  bu yıl ' meslekte 35.yıl 'plaketimi alıcağım  ve ailemize ikinci bir torun daha katılacak .
Ayrıca  'deprem risk bölgesi'Yeşilköy'deki daireme ait, örnek bir karar çıkaracağıma inandığım ,'  güçlendirme 'davasını takip ederek mesleğimin heyecanınıda yaşamaya gayret ediyorum .
İst.Baro'su için ......düşüncem...
 Akıllı   ,alt yapısı  güçlü ve sanat duyarlılığı olan  , düşünce ufku açık, kendini  daima  yeniliyen  ,  yaratıcı  ve en önemlisi kendini sorgulayan  değerlerinin ve hatalarının farkına varan    mesleğimize yakışır tarzda  hitabeti güçlü  ....ve.....   cesur....            gençlerin   Baromuzu ülkemiz adına temsil etmesini diliyorum .
Bizler gençlerimize  örnek olarak  ve yol açarak imkanlar tanımalı ve bu konuda kararlı olmalıyız .Ben kendi ölçümde yaptığıma inanıyorum ..Ve herkeze seçtikleri yolda başarılar diliyorum...
 Saygı ve sevgiyle
 İst. Baro'su Kültür Sanat Yür. Kur.Üye'si.. Baro Meclis Üyesi...2008
Av Yasemin Eğinlioğlu