22 Eylül 2009

Ben Çok Sevdim Anita Alvarez'i .. İlk İspanyol Asıllı Kadın Chicago Baro Başkanı ...

Bir telaş bir heyecan Chicago ...
Heyecanlı olmanın ama bunun  yanı sıra hedefini belirleyen insana saygı duyulmasını doya doya yaşadım bu görüşmede ....Ve avukat olarak ülkemi İstanbul Baro'mu temsil ettim :Bu sefer piyanom yoktu ... Mesleğim vardı ..
Görüşmeler çok verimliydi . Caz müziği gibiydi  sanki .. herkez birbirini yeni görmüştü ama her söz neticesine varıyor ve arada bir bağ kuruluyordu ..Alvarez ,ırkının tüm sıcak kanlılığı ile davranıyordu . Toplantıdaki iki yandaşım  Chicago Türk- Amerikan Ticaret Odası Başkanı Prof. Sevil kutay ve Chicago Başkan Yardımcısı Terry Murphy ,akıllı saygılı ve yapıcı bu insanlarla beraber olmak ve İstanbul Barosu ile paylaşılacak önemli kararlar almak .Beni çok mutlu etti ..... İstanbul Baro'su ile Chicago Baro'sunun KARDEŞ BARO olması .. Ve en önemlisi  Chicago Baro'sunun HUKUK EĞİTİMİ seminerlerinin ekran aracılığı ile genç meslekdaşlarımıza ulaşabilmesi kararı ....Ve bu  açılıma destek olan  dünürüm iş adamı insan sevgisi çok olan George Brooks'a da teşekkürler ....
Sonrası Chicago barlarında blues müziğini yaşamak .. piyano barlarında.. sevdiğim müzikleri dinlemek Pizzalarını tatmak ve Michigan Lake 'de tekne ile dolaşmak ... Ha tabii .şarap içmeden Chicago yaşanırmı ?......Ve New York'tan sonra . taa uzaklarda kızımın ülkesinde .... .....Bence sen daha şirinsin NewYork'tan .. Güvercinlerin bile daha rahat dolaşıyor etrafta ... çünkü kalabalık yok ....Tribune Tower'dan  sana baktım Chicago untulmazdın .....Teşekkürler bana yaşattıkların için .