11 Eylül 2009

İstanbul Baro'su Dış İlşkiler Merkezi Amerikan Barolar Birimi Üyesi olarak Chicago Başkanı Anita Alvarez ile Görüşmeye gidiyorum ...Ve Baro Başkanı'mız Av .Muammer Aydın'nın bir mektubunuda ileticeğim .

 
 Avukatlığım süresince zaman zaman mesleğimi piyanomla temsil  ettim . Yapacağım bu görüşme Benim için çok heyecan verici oluyor . Ve yine çok değerli Türk insanları olan TACCİ (Türk  -Amerikan İş Adamlaraı Ticaret Odası )NewYork Başkanı Av . Sevil Özışık, TACCİ Chicago Başkanı Prof . Dr Sevil Kutay ve kızımın kayınpederi  İş adamı Finans Uzmanı George Brooks'a  şimdiden yaptıkları destek için teşekkür ediyorum ..Ülkelerimizde çalışan avukatları bir araya getirerek barolarımıza gerek halklarımıza gerekse mesleğimize katkı sağlıyacak böyle bir konuda elçi olmak benim için son derece onurlu bir görev olucaktır ....
 Anita Alvarez ilk kadın ve ilk İspanyol Devlet Avukatı(savcısı)olarak Chicago Başkanlığına seçilmiş olmasıda bu görüşmede  beni dahada etkiliyecektir .
Anita Alvarez Hakkında Kısa Bir Alıntı ...
On December 1 ,2008 ,Anita Alvarez made  history when she raised her hand and was swom in as cook Country first female and first Hispanic State's Attorney.She took the oath of office from Judge Joseph Urso who was the judge in her first felony courtroom. Anita promised a standing -room - only crowd at Chicago's Culturel Center that her administration would ''seek justice tempered with faimess and compassion ''.