28 Ağustos 2010

Bisikletim....Ben....Breckenridge..Keystone.....


Breckenridge.....Sevimli kayak merkezi...Burdaki yemeğimizi ve yolunun manzarası unutulur gibi değil...İnsansız el değmemiş güzellikler ....
İnsanların güzelliklere kayıtsız kalmaması ve en önemlisi sizi beğenen bir erkeğin bunu yanınızdaki erkeğe söyliyebilmesi......Ve çok içten gelen bu söyleyişler beni mutlu etti ..Heyecanı ve enrjiyi seviyorlar ...Zaten insanı güzelleştiren bunlar değilmi ..?.Gece bir resepsiyona katıldık ...Ve country müzik ..ve dans..Kendimi bazen deniz kızı gibi hissediyorum .Sevdiğinin etrafında dolaşır ya hep ??????






Ama bisikletle şöyle bir göl kıyısı ardından dağların arasındaki yolculuk .. heyooo sonrasında süslenip püslenip !!!! ..Country barlarında bira içmek ... dağ manzaralı sevimli restoranlarında kırmızı şarapları ile etlerinden yemek ...Patates ve mısır çeşitlemelerinede bayılıyorum ....Ama illede şarap ........işte bu ....