06 Ağustos 2010

İstanbul'umu özlüyorum.....Ama bir parçam buralarda ...Zor ama güzel..Athens çok sevdim ...Kızımın okulu University of Georgia ve Çelişkilerim........











Evet özledim..İstanbul'umu .......denizinin kokusunu..Yeşilköy'ümü....çay çöreğimi...ama yarı parçam burda ..sevdiğim insan burda.....Öylesine değişik günler yaşıyorumki.... Biralarını kendi yapan buraya has özellikte bir yerde yemek yedik .'Five seazon'..Çok hoştu ..Hele..aromalı biraları....Sonra..... Athens da içtiğim Sardone..şarabının tadı hala damağımda ....Rüya gibi bazı şeyler ...Hala bir sinemadayım ve bir Amerikan !!!filminin içine girdim dolaşıyorum ....Beni seven ve anlıyan bir insan var ... mavi gözlerinden sevgi akıyor...ve bedeline rağmen devam?????? diyoruz..........Birde Porche'miz .....var..........heyoooooooo......Rüya zaten .....