08 Ağustos 2010

Bu Gün Güzeldi.........Kızımla Damadımdan Müzik ....Torunlarımdan neşe aldım .....







Güneş'in havuz sonrası güzelliği....ve Cemre nin yüzme heyecanı annesiyle birlikte ....ve İpek&Michael......Viyola&Piyano



Bu gün sabah erkenden kendi kendime mutlu olmak istedim ...yüzmeye gittim .Atlanta 'nın sabahı 6..8..saatleri arası yazın çok güzel ...Bir güzel yüzdüm .....Kendimi iyi hissettim .Vee sonra torunlarımla birlikte anneleri beraber havuzda eğlendik.... ...Küçücük ..bedenlerin suda sana sarılmaları yokmu ..Azıcıkta korku var tabiiiii...Aman Allahım çok keyif verici ....Müsekkin gibi diyorum..ya ...Sonra eve dönerken ..kızım İpek ile ..Michael..ın viyola ve piyano sesini işittim ....Çook hoştu....Müziğin ve torunlarımın verdiği haz.....dedimya ..Kendimi mutlu hissettim ....Tedavi ettim .....İlaçlarım çok benim ..diyorum ya.....