07 Ağustos 2010

İçim acıyor ve acıtıyor bazen sevdiklerim.....

İnsanın kendi olmadan yaşaması..nasıl bilmiyorum ....Sevgimde açık kızgınlığımda...Çok zor olmalı ? duyguların saklı olması benim için ...Cesaret ister açık yaşamak .....herkez sen konuşmaz isen..gülmez isen enerjin olmaz ise rahat edicek ...Herkez sana sus !!!..koşmadan yürü !!!..sakin ol ..!!!!!diyecek ..ve sen hemen dinliyeceksin ..Heyecanlı olmıyacaksın ???....Yıllarca denendi benim için ...olmadı ve bir sürü şeyler başardım .ve bedeller ödedim ..Aslımı yaşıyabilme cesaretim vardı ..çünkü....Şimdi niye ...?..Onların dediğini yapıcaksın ..sen sevmişsen eğer ...ve hata ise .. sadece sen ödiyeceksin ...Neden ....Tercihim bu olmamalı ....Bu kadar badirelerden sonra ......Tıkılıp kalmamalıyım ..yaşamın bu girdabına .....iyi düşünmeliyim ...
Ve karar vermeliyim ......Maskara ..olmadan..ve sevgininve bedenin kölesi olmadan ....yaşamalıyım ....Buda böyle bir iç döküş.......Yada yaşamışlığımın keyfiyle...ölüm sırasını savmalıyım ...Yani......