21 Eylül 2010

ALPHARETTA PIANO Ipek Brooks....Kızım Çabalıyor...Piyano stüdyosu için ..Doktorası için taaa Atlanta'da Güney ..zor ..Güneyliler işte???!!! .....

Bu asil aleti küçük yaşta tanımak ister..Eğitim ister kabiliyet ister......


Sanat ruhun içine işlerse sanattır ...Üstünden akıp geçerse değil......Bazı insanlarda duygular yoğundur....Ve SANAT ..gerçekten bu duyguların açığa çıkıp ifade edildiği zaman başlar....
Ve insanda farklılık yaratır ....Herkezin içinde çok zengin duygular olabilir.İşte onu anlatabilme ve gelişme ölçüsü .....sözle ..resimle...beste ile enstrüman yorumu ile ve en kapsamlısı tüm sanat dallarını içine alan filmleri yaratan yönetmenler gibi....ifade edildiğinde farklılıklar kazanır ve dahada zenginleşir insan ...tabii bu yaşama bakışlarınada yansır ...ve hak edilen bir çalışma ve düş gücü olması tabiiki önemlidir....Yani herkez doğuştan bir takım yeteneklerle doğar .....ORTAYA KOYABİLMEK FARKLILIKTIR...........iŞTE OZAMAN ÖLÇÜLÜR DUYGULARIN DEĞERİ ....BUDA GÜÇ İSTER......VE KENDİNİ PAYLAŞANLARI BULABİLİRSİN OZAMAN.....








Dedim..bildiğimiz Güneyliler işte .İşte canım kızım benim çabalıyor ...güzel ve sıradan olmıyan değerlerini paylaşmak ve anlatmak için....Çok fazla buralar için .....Onu anlamak kızlarımı fazla hissetmek beni yoruyor ...Tekrar yaşamımı..baştan yaşıyorum ......