19 Eylül 2010

Meltem Cevik .... Genç ve Güzel bir Türk avukat .ve .Star Bucks .ve Kızım Damadımla.. Roswell..Barlar sokağı ..Atlanta....




Michael Brooks &İpek Brooks ve George Brooks.......






Çook değişik bir gün ....Meltem'le buluştuk ....İstanbul Baro'su ve Atlanta Baro görüşmelerinde birlikte olucağız..Meltem .......çok sevimli heyecanlı ve dürüst..Zaten İstanbul Barosu Dış İlişkiler Merkezi Başkanı Hakan Öncel ..bana önerdi ...Ona burdan tekrar teşekkür ediyorum ..Amerika Baroları ile iletişimimi pratik bir anlayışla yürütmemi anladı ve destek oldu .... Meltem'le Star Bucks ta uzun ve çok içten bir görüşme yaptık ....Ve sonra İpek ile Michael geldi ...Ve onlarda birbirlerinden hoşlandılar ...Gurbette böyle ilişkiler önemli oluyor ......Sooona biz benimkilerle..Roswell Barlar sokağına gittik ...Fransız lokantası ...New York 'ta gitmiştik ....yine üçümüz ...Ve tabi Brigitte Bardot...fotoları ....inanılmaz çekici ......




Çok güzel geçti ...Fransız şarapları ...ve et yemekleri ....ama çok değişik et pişirme anlayışları ...Bizdeki gibi çok yumuşak ....Neyse Soona barına gittik ...Single Bar diyorlar....Orta yaş birbirlerini orda buluyor .....Çok ilginçti..arayış içindeki kadın ve erkekler ..dans ???ve eğlence sevgisiz. ama yinede maksatları yönünden dürüstler..........Sevmek emek ister .cesaret isteriii anlamak paylaşmak ister ...neyse.....Ama yaşamaya değer..
...Damadım oğlum....Michael ... benim dinlediğim müzikleri biliyor ....Ve onları çaldı arabasında özlemişim zaten ..onlarla gitmeyi ...Country müzik ve Blues ..dinledim ......Çok müthiş ve değişikti .......