10 Eylül 2010

Yani Seviyorum.İşte...Keyfine İçmeyi...Şu Amerikada...Ama Çek Biralarının Patentini Almak için Verdikleri Hukuk Savaşında Göbekleri Zıngıldıyor hehhah


Sayayım ..başlangıç için buz gibi bir beyaz şarap....veya etin yanında kırmızı şarap .....Californiya..üzüm bağlarından .......Ya bir bara gittinmi biraz şıkça...hazırlanan meyva çeşitli martini ....aman aman ...Mexican ..restoranlarında ..yine meyva aromalı Margarita ....tabii tuzssuz.... Ben öyle seviyorum arkadaşım.....yani tuzla içilirmiş....banane.......gelelim ..biralara.....Belçika ..InBev..... meyva aromalı ....ama kavunlusunu tattım bir yerde özel hazırlanan bir bira -restorant ta ....unutamam...soona geçmişten kızım Petek ..ile Budweiser Çek birası ve Carlsberg ..Alman biraları .....Dedim ya Amerikalıların göbeği zıngıldıyor bu biralar için hehahehahhhhhhhhh