29 Eylül 2010

Doğaçlama yazılarımı kitap haline getirmek..Piyanoda doğaçlama çaldıklarımın kayıtlarını toparlamak istiyorum..Hadi Bakalım!!!!!!

Çok hoşuma gitti bu gün evde kalmak ........





Aldığım eğitimleri bir yana bırakıp düşündüğüm gibi, yazıyorum ...ve çalıyorum ..Ve onları çok seviyorum ....Kolay gibiler ..ama bana aitler ...İpek kızımın dediği gibi bilhassa kolay armonilerle çalınanlar insanları daha mutlu ediyormuş ......Bu gün kızımın şirin evinde yalnızlığımla bahçeye bakan salonunda akordu güzel piyanosunda ....... çaldımda çaldım ...Çok özlemişim......İhtiyacım var bana ait olnları toparlamaya....onlar tamamen BEN çünkü ....Hadi Bakalım Yasemin ...Yetmiyor işte bizim gibi sınırda????? yaşıyanlara hiçbirşey ....Sevgiye doyamama hali ......neyse......Piyano ....seviyorum ,işte ..Hele kızımı dinlemek aynı ev içinde ... mutlu ediyor beni ..Ben doğurdum onları ......Ama illada ben birşeyler yapmalıyım ......