13 Şubat 2011

American Bar Assocıatıon Mıdyear Meeting ve Internatıonel Law Receptıon.....Arkadaşlık ve Bilgi Köprüsü TÜRKİYEM ve USA....

ABA gurubunda genç Amerikalı avukatlar .....Dedim ya çok heyecanlanıyorum ...ABA Başkanı Stephan Zack çok değerli bilgiler içeren konuşmaları var İstanbul'daki UIA toplantısından tanıyorum ....Ve çok sevimli Atlanta İnernasyonel Avukatlar Grubu Başkanı Max Hess ve genç Türk avukatlar Meltem Cevik Anday ve Nevriye Davis.....Gönül ve Şinasi......

Stephan
Zack ilk Küba asıllı ABA Başkanı....İspanyolca ve İngilizce
konuşması son derce etkileyici ve güçlü....




Atlanta Baro'su İnternasyonel Avukatlar Resepsiyonu ..çok mutlu oldum ..İletişim taaa nerede genç Türk Avukatlar ve USA avukatları bir araya geldiler ve İstanbul Barosu Avukatı olarak bu bilgi ve arkadaşlık köprüsünü ben kurdum .....Tabii George Brooks'un Türk dostu olması ve ülkemiz adına bilgilendirmede bana yardımcı olması son derce önemli ..Geçekten sevgi ve heyecanı kaybetmeden dürüst ve zeki duygularla insan neler yapabilir ..sihir gibi.....