14 Şubat 2011

Ipek&Michael .. Piyano&Viyola..konser Atlanta Stainway salonlarinda


Steinway Piyano Galerisi...

Bu heyecan başka bir heyecan ..Ve yıllarca İpek kızımın resital stresini yaşadım şimdide onlarlayım ..ikisinin stresi ve heyecanını paylaşmak beni çok memnun etti ....İkisi birbiriyle iyi oldu...ben rahatladım ...Program 'da Chopen'den Piazzzola dahil eserler var ve kendi yorumları ile ....New York'ta çok izledim onları ..Büyük salonlarda ..Manhatten 'ın ev konserlerinde müziği onlarla paylaşmak çok keyifliydi ..Ayrıca anlatılmaz değişik anlar yaşadım ..Metrolarda müzik yapanlar aniden karşına çıkan sokak konserleri....
Şimdide onların çocuklarımın konser kayıtları CD ..MUZİC on STRİNG..MÜZİĞİN TELLERİ ..Viyola ve piyanonun içindeki tellerle iç içe geçmiş CD kapak dizaynı...En güzel hediye oldu bana......
Program..Frederic Chopen,Eric Satie,Gabriel Faure,Ludwig van Beethowen,Astor Piazzola..
Birlikte çalışmalarını.. yukarki odamda dinlemek heyecanlarını paylaşmak ..özliyeceğim .....Kayıt düzenlemeleri İpek'in piyano talebeleri al sana müzikle dolu stressli!!!!günler ..Tabi kolayda değil onlarla zaman zaman bir arada olmak....Bakalım kırmızı elbiseli kızım nasıl olucak......