03 Şubat 2011

Bu gün güzel birgün ....John Marshall Law School ve Prof Tom Read ve Wealth Manager George Brooks...ve genç avukat Nevriye Karatas Davis..

Dedimya çok özel bir gündü benim için ....Ve şu karmaşık dünyada ben hayal ettiğim bir mesleki iletişimi çocuklarımın başarılı eğitimleri George Brooks 'un desteği ve sevgisi ile yaptım .. Türkiyem ve USA arasında bilgi ve arkadaşlık köprüsü kurduk .... Benim sihirim kendine inanmak ,ne istediğini bilmek ,dürüst olmak , heyecan ve enerjiye sahip olmak......
George bilgili güvenli ve centilmendi .Onur duydum ...





İnanamıyorum ..George Brooks Bahçeşehir Üniversitesinde USA ile ilgili finans konusunda kısa süreli ders vericek ..Her sene.. Benim İstanbul Baro'su adına Atlanta ve Chicago ile kurduğum ilişkiler nedeniyle avukat değişim programı ve seminerlerde Atlanta John Marshall Law School ve İstanbul Bahçeşehir Üniversitesi'nin desteği olucak ....Ve bu gün genç avukat Nevriye Karatas ile tanıştım .Ve değerli çalışmalarına destek olucak bir çok konuda bilgilendirdim ..Çok heycanlanıyorum ..Sonra benim herkonuda sevdiğim desteğim George ile birlikte Tom Read ile buluştuk ve Thai restorant'a gittik ..Dedikleri gibi nefis kokulu baharatları ve baştan çıkarıcı denilen kokuları ile balık çeşitleri yedim ...Çook nefis ve özel bir yerdi Atlanta'da ve üniversiteye yakın ....