01 Şubat 2011

Kızımla Athens ...University of Georgia...Bir Gün Bir Gece ...Ama çook anlamlı..

Fakat birdahiki sefer Athens 'ta NewOrleans yemekleri yiyiceğim ...Nona New Orleans'n Athens..Çook şirin yerler var Athens'ta inanılmaz sevimli bir yer ....Tabi yine müzik var...





İpek kızın tüm piyano hocaları ile tanıştım ..okul hayatı boyunca hepsi ile bir anım vardır....İstanbul Mimar Sinan Üniversitesi'ndeki hocası Arzu Ülkü New York Üniversitesindeki Paul Ostrovsky ve Georgia Üniversitesindeki hocası Richard Zimdars..daha niceleri ..Ama bu hocalar birebir tek başlarına müzik yaptıkları hocaları ...Hepsini sevdim ..ve şimdiki hocasıda sevimli mi sevimli ..dersine girdim kızımın ..piyano eserlerini yorumları ile ilgiliydi ..çok keyif aldım duygularımı paylaşmaktan ...ve hocayada ilettim ...Kızımın Filipinli piyanist arkadaşı Dawn....güneşin doğmadan önceki renkleri..tan ağarması...manası ..zarif bir kız ...Kızlarımla böyle başbaşa kalma fırsatları çok özel ve değerli anlar benim için ..Amaaaa konuşmalarımız zaman zaman derecesi yani... yükselir ve iner .Dayanma gücümü uzatıyorlar..Sorgulamalar ve acımasız derinliğine didiklemeler.... Olsun açıklık ve tartışma iyidir ....Onlardan çok şey öğreniyorum ... ve rahatlıyorlar..Ve dediğim gibi en önemlisi kendimi sorguladığım için hala benle birşeyler paylaşıyorlar..Konuşmak ve kendini anlatabilmek isteği hala çocuklarınız yapıyorsa tartışma bile olsa ieyidir ..iletişim var demektir....Yaşam bende hala ileriye dönük çünkü...Enteresan olan kızlarım çok ayrı konularda aynı anda kaliteli üniversitelerde doktora çalışmaları yapıyorlar ...Ve ben İstanbul'da Boğaziçi Üniversitesi'nde ve USA ''da Georgia Üniversite'sinde onlarla oluyorum ...Onlara minnettarım böylesine bir zenginliği bana yaşattıkları için ......



Yolculuğun başında geleneksel!!!çörekçimizden Kore pastacısından çok değişik kremalı çorek ve kahvelerimizi aldık yol boyu İpek ile inişli??? çıkışlı konuştuk ??..O derslerine gitti ben okul kantinine sonra buluştuk otelimize gittik..soona Athens yine devamlı gittiğimiz bir Bar- restorant'ta Meyvalı pineapple yani hindistan cevizli martini ..soona şarap ve steak ..ve kızımla sohbet ve hafif çakır keyif Athens sokakları ...müzik yapan gençler..İpek kız bir ara onlarada katıldı .. sevimli barlar ...ve otelimiz ....Herzamanki gibi İpek kızın hassas midesi boşaldı !!!neyse çok iyi uyuduk ...



Ama dedimya onlara teşekkür ediyorum bana çok zengin dünyalara kapı açtıkları için ....
Ama yüreğimin yarısı yaban ellerde ...yinede gurbette bir garip yalnız oluyor insan ...Bazen bir garip oluyorum işte gurbet..... Ana evlilik annelik başaka sorumluluklar ...biliyorumda ne bileyim ....İnsanın çocukları hep çocuk ,işte .....