21 Aralık 2006

Evimdeki köşem

Evimde köşemdeyim. Piyanom bir tarafımda ve trıo çalışmaları için hazırladığım notalar üzerinde . Dün Kerim ve Selim ile provasını yaptığımız parçaları çalışıyorum .İlk prova olmasına rağmen başarılı oldu beraberliğimiz .Hele J.İvanoniçi'nin Tuna Dalgaları eserini bayağı coşkulu yorumladık Mandolin ,gitar ve piyano çok yakıştı birbirine  .... Bir tarafımda Van kedim Pamuk . Ağabeyimin hatırası . Pencerenin kenarında Yeşilköyümün Yeşilliği ile içiçe dışarı seyrediyor ve  o kedi zarifliği ile beyaz tüylerini temizliyor.Ben zaman zaman kızlarımdan gelen yazıları okuyor ve hem onlara hem kendi yazılarımı  yazıyorum .Istanbul Barosunun programlarınıda  takip ediyorum .Ve bisikletim arkadaşım ,arabam kavalyem yerlerinde ,gerektiğinde bana refakat etmek için bekliyorlar . Ve arkadaki düşünce ve yazı odam .Çocuklarımla ve davalarımla ve ozel işlerimle ilgili starejilerini  programladığım odam .Ve diğer odam uyuduğum ve sabah kalktığımda ağrılarımı giyindiğim odam. Ağrılarımız yaşamın diğer yüzü ... Ayrıca , Radikal ve Cumhuriyet gazetelerimde okunmak için beni bekliyor . Ve seslerini duymak istdiklerim için telefonlarım . Benim can büyük kızım herşeyimi düşünüyor . Yenilikleri, bilhassa iletişim ,bana göre hazırlar yada alır . Benim prensesimde yapıyor ama ekber evlat daha başka sorumlu hissediyor..
Fakülte arkadaşlarımızın  birkaçının ölüm haberi geldi . Süha 'nın ölüme gidişi 5 kasım 1994 .. Aklıma geldi tabii .
O gün çocuklarınızın acısınıda yüreğinize alıp yaşayacağınız buruk yalnızlığa doğru yürüyüşe geçmek ve her geçen gün Yasemin olarak çoğalmak,başarmanın onurunu hüznünün ve yorgunluğunu taşımak ....Kalan cesur olmalı ve sırtını sıvazlıyanlara değil kendine gitmeyi bilmeli .......Neyse   çocuklarım geliyor ,biri Fransa'dan biri Amerika 'dan sevdikleri ve benle beraber olucaklar 2007 yılına girerken,teşekkür ederim hayata bana verdikleri için .......İşte evimdeki köşemden bu gün ......