11 Eylül 2008

Gebze Yerine İzmit......... hehehehheheheh!!!!!!

Ayyyy yine hızımı alamadım yolu kaçırdım .. kızımın işyeri Gebze' Tübitak' yerine kendimi İzmit'te buldum heheheheh.
 ..  Allah'tan sabah erken çıkmıştım .. Havada pek güzeldi .. 
Yeşilköy sahil yolundan E5   ve I. köprü ve sonrası.... o  renkler yokmu? mavi yeşil yine karıştırdım tabii 'tem' denilen yola çıkınca kızımın tarif ettiği güzergah değişti ve ben İzmit körfezinin  denizinin rengine bakarken buldum kendimi.. heheheheh. Tabiii yolda kamyonları sollayıp bir' cep' bulup arabayı durdurup  aşşağıdaki yoldan geçen kamyonculara 'ne yapabilirim 'derken ense kökümde trafik polisinin bitmeside işin cabası ...
 Daha bir gün önce Boğaz'da denize girip arabaya döndüğümde arabanın anahtarını bagajın içinde unutup bagajı kapatmış tüm aramalar rağmen bulunamıyan anahtar nedeniyle akşam vakti damadım .. kızımla ve torunumla Emirgan'dan Yeşilköy'e gelmiş ve yedek anahtarı alıp tekrar Emirgan 'a dönmüşken bu İzmit olayı üzerine tuz biber ekti.... ama neyse kendim onlara sormadan  saat 12 ye....  sahildeki balık  yemeğe yetiştim.......hehehehehehh..   beeen... çok komikim..Çocuklarımıda  çok seviyorummmm....