21 Eylül 2008

Torunum Beniiiiiim Bir Yaşında Güzel Gülücük..... Cemre ...

Geçen sene Eylül ayını benim kıvırcık anne adayı kızımla yürüyüşler yaparak geçirmiştim . Ne hoş duygulardı.. .. Ana- kız bebesi olmadan ayrı yakındık ve bebesi oldu büyüdükçe daha başka yakın olduk... ...Ben çocuklarım için Allah'a benim sevgimi aratmıyacak sevgi ..bebekleri olsun diye dua ettim hep ... Çok şükür ...

. Kadıköy'de bebek eşyası alışverişleri .. . Boğaz veYeşilköy sahilinde yürüyüşler . ve değişik enteresan restorantlarda yemek yememiz ...... Hele ... doğumdan bir gün önce Taksim'den Tünel'e ordan Galata kulesi önünden Karaköy'e ve köprü . . üstünden Sirkeci'ye üstüne üstlük birde otobüsle Yeşilköy .. Sarssın ve bebek biraz daha aşşağı insin diye heheheh ..Çabamız netice verdi ...gece de suyu geldi.....ilk NewYork'u aramış kardeşini konuşmuşlar..... ağrı sıklaşınca saat sabaha karşı 4 te acele Mehmet'le Avrupa hastahanesi.. ve doktoru Herman İşçi'ye ve bana haber vermeleri ile benimde saat 6 da orda hazır olmam ... Canımm kızım anne oluyordu ... ve normal doğum yapacaktı.. çocukluğundan üniversitesine ....yurt dışına çıkışı bana olan bağlılığı herşey gözümün önünden geçiyordu .. Sıcak bir banyo yaptı yardım ettim canıma...... ağrılara katlandı saçını okşadım ama hep Mehmet'i yanında bıraktım karı koca . birbirlerini desteklediler....... Doktoru Herman İşçi benim ve kızlarımın Jinekologu . Ayrıca özel bir insan beni hiç bir zaman kırmadı Heyecanımı anladı ......Ve doğumun olduğunu hemen bana haber verdirtti...
Mehmet damadımla iletişimimiz böyle durumlarda çok iyi ........Neyse bebe geldi saat 12.55 ağrılara dayandı kızım benim .. doğumdan bebeğin çıkışı ile' anne bak hemen doğurdum' diye bağırmazmı? Ayy bu kızlara ben küsememde dayanamazlar ama bazende beni ve kendilerini üzüyor keretalar ....

CEMRE BİR YAŞINDA .............................
Allah analı babalı yaş günleri kutlamak nasip etsin ......torunuma ..
Ayy bir güzel olduki .. İstanbul Vilayet Evi'ni babadedesi ayarlamış .. Mekan zaten güzel .. pastası ayrı güzel .....Kızım benim çocuk yüzlü güzel anne .... Mehmet damadım beni karşıladı .. Gülücük kucağında ... ve arkadaşları genç anneler babalar bebeler.....birde kızımın o sevimli kahkahalarıda olunca ben bir sevindirik oldum .. Mehmet ve Petek'in okul arakadaşlarını onbeş yıldan beri tanırım ... Hepsi mühendis ve süper zeki ve esprili.. çok ... güldüm..... Cemre kucağıma geldi oyuncakları ile oynadık ... Artık onu çok öpüyorum ama saçlarının üzerinden kıyamıyorum o bebe tenine...... . Mide ağrılarımı unutturuyor bu torun işte ....yaşamım!!!!!! sevinç ve hüzün yanyana ..... Ama ..... ben anlaşılmayınca veya yanlış anlaşılınca kızlarım üzülüyor .. İşte sevinçlerimin bedeli.....