22 Aralık 2010

Ada Cafe ...İstiklal Caddesi...Tunel ..Benim Baro Görüşme Öncesi ve Sonrası Favori Mekanım ...Ve Arkadaşım Sevil Kutay....


Tramvayımı unuttum ....Daha doğrusu ..yanlışlıkla silmişim ......En sevindirici yanı onun bayramlarda ve yılbaşlarında süslü ve fiyonklu gelişini beklemek .....Arada bir şarabımı yudumlamak ..Bazı görüşme ve kendime ait iş planlarını yapmak ..gazetemi okumak ..arkadaşlarımı görmek ....

Chicago 'da sevgili arkadaşım Prof.Dr Sevil Kutay ..Chicago Orta Batı Endüstri ve Ticaret Odası Başkanı ....
Ama bunlar önemli değil ..sevimli güzel ..ve zeki ..sıcacık bir arkadaş ....Görüşmeler ...İstanbul Baro Başkanı Ümit Kocasakal ..çocuksu ve çok değerli bir insan ..Baro Başkan
Yardımcısı Mehmet Durakoğlu ..güven verici ...Yönetim Kurulu Üyeleri....Özlem Aksungur..dürüst ve çalışkan ...İsmail Altay .. samimi ....ve Hasan Kılıç....çok genç ve henüz öğrenme ve bekleme döneminde ...
Çok değerli bir iletişim sağladığıma inanıyorum ..Baromuz için .....



İstanbul'um benim ..her köşesini ayrı seviyorum ....