18 Aralık 2010

Hayatım Boyunca... Sevginin Peşinden !!Zaten Gittim ...Hala Gidiyorum ..Ama aklımı Yanımdan Ayırmadım.Sihir Burda ...Kızım ..Soona Porto Rico ve..

Zor olan şeyler güzel şeyler....
Tabii geliceğim ....

İstanbuldaki sevdiklerimi özlemek için özlediğim küçük kızıma gidiyorum ..Atlanta'ya ..Soona ....taa Karaip Adalarına ...sevdiğimle ..güzel ama zor serüven ...Ve Problem getirecek olaylar ve sorumluluklarımı KESİYORUM ...Dava istemiyorum hayatımda ...Çok sevdiğim Pamuk Kedim bahçemde yaşamasını öğrendi ...Ona penceremde yer yaptım ..Ve çok güzel besledim ..ve ben gidince de bizim Alaattin Efendi bakıyor ..Yaşlı kedim dahada güçlendi ....Kızım damadım torunlarım ..güzel bir sevgi içinde yaşıyorlar ...Küçük kızım keza.....Mesleğimi ve avukatlığımı temsil edicek sorumluluğuda kendim karşılıyorum .Türk kadın avukat ..İstanbul Baro 'su na bağlı ..Ben özelliklerimle bendim ..Yeter bana ..Geçmiş başarılarım ...Gidiyorum işte ....San Juan ..Ouerto Rico..St Thomas...Dominica..Grenada Bonaire ..Aruba ....inanılmaz ...ve güvendiğim sevdiğim insanla..Sevilmeyi seviyorum ...Doğal yaşamı seviyorum ..Kendim olup yaşamayı seviyorum ..işte böyle .... .... ....