26 Aralık 2010

Bu Yaşlarda??* Artıyor Geçmişi Paylaşmak İsteğimiz ....

Petek kızım ilk hevesim piyanoya başlattım öğrettim ve birlikte konser verdik ..taaa Balıkesir'de ..İşte zor olan onun sonradan piyanodan kopması ...Çünkü sabırlı bir eğitmen olamadım ..anneydim ve sorumluluklarım ve kendimide yaşama isteğim arasında ...bu kadar olabildi ....Sporu tercih etti ..babası gibi ...


Herşeyin zorlaştığı ülkemizde ..örnek olmak isteğide itici oluyor ..Ve paylaşıldıkça insan duygu zengini oluyor ..Beğenilmek ..örnek olmak ..kabullenilmek ..kalıcı olmak .İnsan 40 yaşından sonra bu dürtüyle .....maddi durumu iyi ise okul cami yaptırmak ..yazabilirse kitap yazmak ..vs.....


Ama mutluyumki ...ben hiçbir zaman beklemeden kendimde olanları paylaşmak için çaba sarfettim ...Dedim ya paylaşıldıkça insan zenginleşir ....Özgüveni artar ....



Müzik ..çocuklarım .....heyecanlarım ...oldular ..Ama çocuklarımı yuvadan uçurdum ...Ben sadece uçmayı öğretmedim ...Gösterdim onlara ..kendim yaşarken ..hazır oluncada onlarıda yuvadan itiverdim ....