19 Aralık 2010

Bir Zamanlar Balıkesir'de

Evet bir zamanlar ..Balıkesir'de ..söze ne hacet .....zorluklar ve fırtınalar arasında ...yaşama sığdırdıklarım ....
Hikaye böyle başladı ve devam etti ....Paylaşılmak ..kendimi anlatabilmek ..farklı olan enerjimi.. doğal olanı yaşamak ..korunma isteği ...herşey işte ..ben yani ...beni yönlendirme çabaları ..sadece kendim olma kavgası ..ve değerlerimi koruma ..sevilme isteği ..ve hiç bir şekilde doymama !!!????
Yaşam sahnesi ..adliyeler'de duruşmadan duruşmaya koşmak ...sahnede piyano başında alkış almak ... paylaşmak ..paylaşmak ....ve bebelerim ..Tanrım bana evlat ve torun .. verdi sevgilerin en güzeliydi .....Çok zenginim ben..duygularımı açık yaşama ve zorluklarını ödeme gücümle duygu zengini oldum acılarıyla sevinçleriyle .... ve kaynağım hiç kurumadı .....Orta noktam yok ..herşey yüksek derecede yaşanıyor ....bende ...sevinçte acıda ..bir çığlık gibi ....