25 Aralık 2010

Petek Kızımla Haftada Bir.....Okuluna Boğaziçi..Üniversitesinde ....ve......

Benim kıvırcığım ......yine bana 'dokunmalı 'telefon aldırdı ....Üşenmeden beni eğitti ..Bilgisayar öğretti ..İnternetten herşeye ulşmamı sağladı ..bana blogger ..hazırladı . daha neler .....Canım kızım benim ....









Kıvırcık kızımla bir süredir doktora çalışmaları arasında okulunda buluşup ..yemek yiyoruz sohbet ediyoruz ....Bebeler olunca olmuyor ..pek hoşuma gidiyor ...Hyecanlı ve başarılı ..Afferin kızlarıma ..çabaları hiç bitmiyor ....Sonrasında çayımı İstinye'de içip bebelere gidiyorum ....




Gece torunlar uyuyamıyınca yanıma geliyorlar ...Ama Cemre canım ..konuşmaya başaladığı için onla konuşmanı keyfi bir başka ....Bu seferki konu ...Cemre'nin uykusunun dolaşmaya çıktığı ..ama birazdan geliceği ve gelirken Cemre'ye oyuncak getireceği idi ..Ama o ara Güneş ağladığı için Güneş'in uykusunun da gelmediğini ama onunda uykusu gelirken onada oyuncak getirmesi . idi ..ve sonunda 'tamammı anneanne 'demesi yokmu ..Tatlılar ..sabah yanıma ikisinin birden gelmeleri yokmu ..Sabahın ışıkları onlar ..Gün çabucak doğuyor onlarla ..