26 Ocak 2011

Bu Dünya Ortamında Seyahat demek Bavul demek ve oda Panik demek


Eveet gemiden böyle mutlu indik..ve sonrasında bunların içinde bavulunuzu bulun dediler.... Hiiiiii

Siz olsaydınız ne yapardınız .....Dedimya bu dünya ortamında seyahat demek bavul demek ...bavulda!!panik??demek ..Ayyy çok gülüyorum...yolculuık bitiyor ..ve insanların aklında sadece BAVULLARI..var ..Bir koşu suratlarda panik bavul bekleniyor ..yada bavulu kaybolmuş olan biri ordan oraya koşturuyor ...Yada bavullar didik didik aranıyor herkez yerlerde biryerlerde kemerini tokasını arıyor vede söyleniyor .Pabuclar ellerde yada yarım giyilmiş vaziyette .....Ben damat oğlum Mehmet'in dediği gibi nerde olursam oluyun İngiliz ,Fransız ,Amerikalı demeden sallıyorum düşüncelerimi!!!
pek bi zarif olmadan zaten insan kimliğini unutuyor o yerlerde .Türkiye'dede alabildiğine cevap veriyorum ...Bir gün beni içeri alıcaklar veya ülkelerine sokmıyacaklar .....Ayy bir rahatlıyorumki....
.Ama bu arayışlar beni sonradan eğlenmekten alıkoyamıyor ....
Bu seyahatimde olduğu gibi adalardaki ve gemideki yaşamımı hele geminin en tepesindeki yani kaptan köprüsünün hizasında geminin 'kıç'tarafındaki barda gece Brezilya müzikleri ritmi ile dans etmenin ve o yükseklikte denizde bir gemide olmanın ve değişik tropik meyva lezzetindeki kokteyller içmenin heyecanını ve zevkini ve aşağıdaki karanlığa geminin ışıkları arasından gözüken dalgalara geminin sallantısıda eklenince işte o kafayla!!! bakıp hayatı yorumlamak !!!!ne bileyim işte ...heyecan vericiydi....bazende komikti.....