25 Ocak 2011

Porto Rico ve Portoricon Cafe..Unutulmazlarımdan ..San Juan ...

Bazı bakışlar vardır..çok derin ve sadece isteyen vahşi ..yeleli bir arslanın bakışı gibi,......
Sabah ansızın ikinci geminin gelişine yakalandık ...Odanın penceresinden ... Heyecanlı ve komik olduk ..'.The another ship is coming.'
and you are my be....sevimli şakalar işte....aramızda.....
San Juan..dönüş ve son gün ..Porto Rico yemekleri ve birası...Ama bu kafe bir başka güzeldi...İçerdesin ama havasını ve denizini ve rüzgarını başka yaşıyorsun ..


Otel Conrad.. lüks ama çarpıcı bir şekilde eksik hizmet ama palmiyelerin ardından gün batımını yakaladım sahilinde şnorkel ile yüzüp akvaryumda gördüğüm balıkları orda gördüm .,,ya yetti bana ..Ama birdahaki sefere küçük tekne tuıru ile açılmalıyız diyorum ...Bakalım hayat ne göstericek .Sevgi yanlış olmaz ama ..haksızlık olabilir ....


Tropical iklimin oluşturduğu güzellikleri San Juan sabahında böylesine yakaladım. Alabildiğine havasını içime çektim renklerini içime kazıdım :.
Geminin barlarında kokteyl içmeyi ,sabah kahvaltısını açıkta okyanusa karşı yapmayı pek sevdim ..Hot Tub ında şarabı bitirip sarhoş olmakta mutluluğumun bir parçası olsa gerek ....Kamara odama gittiğimi hatırlıyorum gerisi yok ...uyuduğumu hatırlamıyorum ..hahehahehh
İşte' Princess Cruıses' gecesini sevdim ..Dans etmeyi gece kıyafetleri ,ile akşam yemeklerini özel restorantlarında yemeyi .....
Hele yediğim balık çeşitlerini hatırlamıyorum ...Lezzetli ve boldu...şarap ve steak.....daima özel tercihim
Ya istakozlar....ımmmmmmm
Ya CALIPSO adasının tropical meyvası pine apple yani ananas..tatlarıyla oluşturulmuş Rom ..amann hele portakal suyu buz ile birlikte inanılmaz lezzetli ..