09 Ocak 2011

Havaalanlarındaki Eziyet..Çalışanlar Gardiyan ,Yolcular Mahkum..! !!??Delta AirFrance Hava Yolları....Bavul Canavarı..

Atlanta'ya Paris aktarması ile uçtum..Aman daha bizim hava alanında kendi çalışanımız gardiyanımız !!!küçük kırmızı çantamı uçağın girişinde aldılar .Sebepsiz ...Bu kadar yıl uçuyorum ..İlk defa.... ve içini boşalttım ..bile bile kaybolucağını ..bazı evraklarım ..gitti ..çünkü bavul Atlanta'ya gelmedi..Zaten bu herşeyin üstüne tuz biber ekti...Paris'te uçak çıkışında ara kapıları geçici kapattılar sebepsiz bekledik...Transit yolcu olmamıza rağmen adım başı pasoport kontrolu....koşa koşa uçağa yetiştim ..Tabii kırmızı küçük bavulum olmadan ..elimde eşyalar... Emir komuta ..aranma zinciriyle...
Neyse yolculuk fena değildi..Gökyüzündeki bulut kümeleri ve ufuk çizgisini görüntüsü beni bir müddet oyalıyor...gökyüzündeki zavallı yalnızlığımızı düşünüyorum baxzende bu güzelliğin içinde.. .
..Paris uçağında genç Türk sporcular vardı ..öğrendiğim üzücü şey.. gençlerin eğitimlerini liseden terk etmiş olmalarıydı...Gençlerimizin eğitim ve görgü kalitesindeki düşüşü görmek beni üzdü,,Türk Buz Hokey takımı imişler..
Neyse Atlanta havaalanı ..ve USA...Zaten yolda bir sürü kağıt dolduruyoruz....Ellerimizde onlar pasoportlarımız ve kocaman siyah adamların bol olduğu..hava alanı .. Ziyaretçi bölümüne girmen ve 'V' DAMGASINI elindeki kağıdı torbaya koyup basmaları demek mahkum olman ve çalışanların yani gardiyanların!!!????komutlarına uyman demek ..Kendimi Gaz !!odalarına gidiyor olarak gördüm...Go go...left ..right ..baş parmak ...dört parmak..fotoğraf ..sorgulama elleme ..ve unuttuğum kadar yeniden bagaj kontrolu ..indir.. koy ..ve ağladım gerçekten....yiyecek varmı..??sorusu..hele birde Türk ve esmersen..evet basit bir tanım ama öyle ..avukatmışsın pasopotunun rengi yeşilmiş...ne önemi var...
Bavulum bile bile gitti ..Bu kaçıncı bavulumuz ..yuttunuz ...anlamadık.. Delta Hava Yolları...!!??
Ama kızım sevdiklerim ...Heyooo hepsi ordaydı ..benim için uğraştılar...Çok özlemişim ...