09 Ocak 2011

Çocuklara ilk Pazar Keyfini!!?? Yaşattım ..Arabalarının Anahtarı İçindeyken... Kapısını Kapatarak ..heheh


Eveet..sabahın ayazında İpek ile yürüyüş parkına gidicektik..tabi ben bırakılan bir yerde durmadığım için arabanın anahtarı içindeyken aklıma pıt birşey geldi ..çıktım ve kapıyı kapadım ..ne bileyim benşu amerikan arabalarının huyunu..HERŞEYLERİ İÇERİDE KALDI BEN!!!! HARİÇ HEHAHEHAHHHHH Ve saatlerce damat oğlum kızım o Atlanta'nın zaman zaman olan dondurucu soğuğunda....uğraştı ..bilirsiniz işte içeriye cam aralığından tel sarkıtıp vsvsvs.....
.Benim arabalarda kapı anahtarlarını aramak ve açmak konusunda damatlarım pratik kazandı hehahehah..
Mehmet damat oğlumda ...kendi başıma aldığım bir ani kararla Emirgan'da Boğaz'da yüzdükten sonra arabamın bagajını kapatıp içerde bıraktığım anahtar nedeniyle taaaYeşilköy'e gidip dönmüştü ..İşte yani ..ben...Kayınvalde ..mother-in-law....anneanne..grandma( bir gün inşallah.....üçüncü defa.)