30 Ekim 2006

haahhha halaaaa Newyorktayim

 VE , yagmurlu bir sabah kizimin homurtulari   ile  metronun labirentlerinden gecerek
 meshuuuuur Central paaarrka gittik heyyyyyy Yeryuzune ciktigimiz zaman   Newyork  yagmurlu ilik yuzunu gosterdi busefer.Yine  prensesin homurtulari ile birlikte islanarak guzel bir galeriye gittik' of course.... benim fotograf cektirme istegim geldi; galerinin apartman boyutundaki cemakanindan park ve Newyork butun hasmetiyle gozukuyordu. Herzamanki gibi emelime  nail oldum bir insan vasitasiyla Ipekle bilikte fotomuz cekildi ,Heeeey Ve Newyork gunesli yuzunu gosterdi ve busefer sevimli homurtularla Central  parki kismen gezdik . Filmlerle yasantimiza okadar girmiski ,  Amerika !Yabancilik cekmiyorum ama icinde olmak ve sonradan duslemek herseyde oldugu gibi bana heyecan verici gelecek .
Gunesli soguk ve yagmurlu sicak kerata Newyork, ruzgari bile benim ulkemde firtina var dedirtecek olcudeguclu
Veeeee istanbulumun filmleri caaaanim ne guzel ve urpertici yerleri var ve ben heryerini adim adim yasamisim Galata kulesi ve ara sokaklari Beyoglu herzaman gectigim ve ozellikleriyle yasadigim yerler Ortakoy  ,yillarca oturdugum nefis egzantrik bir semt   ve Karadenize bogazin acilimi ve denizin rengi .........
Ipek kizim yogunlugu icinde benimutlu etmek istiyor  ablasi gibi biraz sesli memnunediyor ! Onlarla olmak  guzel ama dinlendirici degil;;;;;;Of course! nasilim ingilizcede yaaa Arkadasi Mike San Diego' ya orkestra sinavina gitti bakalim netice ne olacak ; Sevgili buyuk kizimda su anda Fransa Gronoblede' golf oynuyor '
'''''Evvelsi gun orkestra konserinde Mattheu ;  kontrbas calan ; cok sevimli bir amerikali Mike larin arkadasi  konser sirasinda ki hareketleri ve dogalligi cok hosuma gitti ''Burnunu kasimak icin enstrumanina ve muzige uygun hareketlerde bulunmasi anlatilmaz sevimlilikteydi;Joanna ceylana benziyor cok urkek ama bale yakisir birdebaska Nathaly var Yunan mitolojisi nden Afrodit e benzettim cok hos profili vardi ve Suhayida 1970 lerde Isaya benzetirlerdi
Haa birde efendiiim burda Manhatten'da Hudson nehri kiyisinda New Jersey e bakan dairelerden almali nasil havamizzz
 
Gece operaci Nathaly ile donduk Colombiya Unuversitesini gordum ve  ve Brodwey caddesinin bir kismini gectik
Kendime cok guldum Newyorka gelmeden tum saatlerimi ileri almistim halbuki geri alinacakmis hahahahay......... Gunes pek guzel kizimin odasini isitiyor Hah geldi iste//....Ve ucumuz whiteplace alisverise ciktik Ipek kizim Tatli arkadasi Derin , boyle sevimli bir Newyork  yasami olamaz genclerle,  yoruldum ama unuttum bazi seyleri ;Donduk ,giysilerini denediler Birbirlerinin aldiklarina baktilar  zaten ayni anda ayni seyleri begeniyorlardi cok hostular  Ikiarkadas eski gunler gibi film seyrediyorlar  ;simdi;; Cunku etraflarinda  erkek arkadaslari ve baskalari yok ve cok sevimliler ,,,,,,,,,,