08 Ekim 2006

Zonguldak

Zonguldak Kamu Avukatları 1.Ulusal sempozyumuyla ilgili bilgiler goggly de bulunmaktadır .Adımı yazarak.
Kamu Avukatı ve  Kültür Sanat komisyonu yürütme kurulu üyesi olarak İstanbul Barosunu temsil etmek ayrıca piyano dinletisi sunmak beni son derece mutlu etti.Baro Başkanı , Vali, Karaelmas Ün. Rektörü son derce aydın kişiler olup sanatlada ılgiliydiler . Kaldığımız Emirgan oteli Karadenizin vahşi güzelliğini bütün haşmetiyle gösteriyordu . Denizle otelın arasıdaki tunel ve trenlerin geçişi beni çocuklar gibi sevindiriyordu .Yüksekten oyuncak gibi gözüküyordu . Kaldığım oda ,akşam davetleri çok güzeldi. Piyanom nedeniyle yaşadığım ilgi ve vakıflarda çalıştığım yıllarda yapmış olduğum cesur ve dürüst avukatlığım ayrıca özgüvenımdi.bu  sempozyumda.3gün  bayağı iyi olarak kendimi yaşadım . Çocuklarımdanda ıyı haber alınca yalnızlığımın çokluğuyla   dolu dolu geçti günler.. Gitmeden önce bodrumdaki arkadaşımla  ıstedığım şeyleri konuşunca , sevınmiştim . O nedenle piyanoda kendi eserlerimi çok duyarak çaldım .Istanbulda görüşeceğiz .  Bodrumda ıkı saat gibi denizde kalıp yüzdük .açıldık , konuştuk güldük , yemeğe çıktık . Gençler gibi çok güzeldi .Diğer arkadaşlarımlada güzel vakit geçirdikj.Bakalım şimdi prenses ile NewYork . Hazırlık yapıyor sevimli minik .Tatlı kıvırcığımlada yılbaşı yaşamıştım taa Hamburgta  yavrularıma teşekkür ederim bana yaşattıkları için