28 Ekim 2006

yine New York

Bu sabahta Newyork'ta uyandim .Dunde okulda ki genclerin caz konserine gittik, Caz sarkicisi kiz muthisti performansi ve sesi ritm anlayisi ve orkestra elemanlari ile iletisimi cok guzeldi , Beynim muzikle yikandi ,Purchasede , Kizimin okulunda . Obur haftada onun resital ve derslerine gidecegim
/Mike insanlarla iletisimimde cok anlayisli davraniyor , Hos birsey , Kizimin diger muzisyen arkadaslarida iyi cucuklar . Baska irklarin  cagdas ve muzisyen gencleri ile olmak  beni cok mutlu etti ve dinlendirdi
. Tabii cocuklarimin gelecegi ile ilgili  kendi verecekleri kararlarida aklimdan cikmiyor Bakalim  sartlar neyi gostericek .
. Ayri din ve kultur daima zorluk getirecektir / Ama cesur yasam;lar hep zor degilmi?Bende, cocuklarimda cesur yasamlari tercih ettiler .
Gece sihirli flut operasi ni seyrettik  ; Film olarak . Bilen genclerle muzigi dinlemek ve paylasmak.... iste hostu ;;;;; degisikti 'Newyork icin kizima tesekkur ederim. Iki kizimda degerli genc arakadaslari ile beni daima gelistirdiler  ve yeni ufuklar actilar hayatimda.
Cazz;opera / oda muzigi /orkestra konserleri  ve guzel sonbahar renkleri ve prensesin cabalari ile Newyork guzel sehir benim icin ;
Nasil  Petek kizimla Hamburgu ve almanlarini sevdiysem iste oyle birsey benim gezmelerim  . ozel iste....
Dun aksam caz konserinde Hamburg Pinneberg festivalindeki cazz piyanisti genci hatirladim Okullu olmamasina ragmen cok iyidi  Ve tum acik hava festivallerinde piyano vardi ' Avrupa ulkelerinde  cok hosuma gitmisti ,   Petek kizimla dinlemistik ; Hos bana kizmisti Piyanisti dinlerken  ,.birsey icin;  olsun onlarin kizmalari bile beni sevmelerinden veya sikintili anlarindandir     haahahhhhhhhh Okuyunca kopurecekler . 
Suha ile 80 li yilarda ciktigimiz av rupa seyahatinde Italya beni etkilemisti kultur ' cosku ve muzik anlaminda  ayrica canim agabeyim Barisla Parisi  yasamak ayri bir tatti tabii ve 90 li yillarda cocuklarimla Salzburg muzik akademisii vaaavvvvvv Ne hayat beee
Yarim aksamda kizim sayesinde Turk filmleri festivali kapanis kokteyline davetliyiz Acilistada bulunduk  Ama onemli olan festival yoneticisi hanimla tanistiktan sora Ipek ve benim davet edilmem hosuma gitti ; Istanbul Baro mensubu  Avukat olmak dis ulkelerde bayagi onemli unvan  Petek kizimdanda.biliyorum  Basarili genclere destek cikiyorlar . Birbirimizin sayesinde babalari dayilarida dahil  iyi seyler yaptik '/Biz guzel farkli ve herseye ragmen duzeyli bir Turk ailesiyiz.Ve yurt disinda tanitabiliyoruz ULKEMIZI, NE MUTLU ; lisanimi gelistirmeliyim / Dur bakalim  sartlar ne gostericek
Uzun sac Ipek kizima yakisiyor .Ince belli ve uzun boyunlu    ozelligini ortaya cikariyor ve boyunu uzun gosteriyor .
 Tobby Ipek veDerinin arkadasi .caz piyanisti . Cazz ile igili konustuk . Free muzik dedim / Cok hosuna gitti . gencler ve muzik  ortami ,,, Suha demisti  Ipek icin ;senin gibi olmasin sadece muzik olsun hayatinda konservatuvara
 gitsin demisti ; iyi dusunmus kucuk kizi icin  ;;; Herseye ragmen
Purchase un, senfoni orkesterasi  konseri guzeldi ,  Mike orkestrada gurup baskani, duzeyli bir muzisyen .
Hersey iyide yine cocuklarinin yaninda kalmak rahat olmuyor tabii