27 Ekim 2006

yine New York tan

Bugun yine purchase yakinindaki parka   gittim.Bisikletle. Soguk ama gunesli guzel bir newyork sabahi.Gece vakiflardan avukat arkadasim Serpil aradi. Ohio da yegenleri ile yasiyor .Dun yumurtali ispanak yaptim Ipek kizim ve arkadasi Mike  cok sevdiler ; Bugunde pratik bir  tavuklu patates yapacagim .Turkiyedeki gibi yemek hazirlamak hosuma gitti .Radyodanda internete bagli klasik  ve barok muzik dinliyorum  Petek kizimi ozledim .
 
Agaclar cok buyuk ve yuksek oldugu icin ucaklar adeta  yapraklarina deyerek geciyor / Yesilkoyum gibi . Yalniiiz burda parklarda izgaracilarr yok .  Neyapalim bizim ulkemiz yesili korumasini bilemiyor Havasi cok temiz Newyorkun.Zengin ulke ,Olabildigince rahat yasiyorlar onun icin .
Ipek kizimin odasi ogleden sonra gunes aliyor ve ben bisikletle soguktan donup ;dus alinca ; ayyy pek bi rahat oluyor ;; Aliskanliklarimdan vazgecemiyorumm .Haha .
 .
Birde telefonlarim nedeniyle epey para odedim ; Iletisim  ' illa paylasicagim yasadiklarimi .!
Ilk geldigim gun Ipek kizimin heyecani pek guzeldi ; Yol yorgunluguna ragmen meksika lokantasina gittik ;  Etler cok iyi pismis ve acisizdi ; Tam yorgunum derken meksika muzigi calmazmi ? Cosuverdim  Cok sevimliydi calanlar ve ben Newyorkta  kucuk kizimin ayarladigi bir yemekteydim ve beni mutlu etmek ve kendinin mutlu oldugunu gostermek icin cabaliyordu
Daha sonra okuluna geldik odasini  ve odadaki fotograflari bir heyecan gosterdi, Bizim fotolar ve arkadasinin fotolari  Sonra arkadaslari ile tanistirdi. Zaten hergun okulda sevimli bir arkadasi ile tanisiyoruz .Her irktan talebe var . Ama koreli cok /' Bazilari guzel .
 
 Geldigimin ikinci gunu prenses kizimin arakadaslari ile japon restoranta gittik
 
 
 ; Gercekten bir yemek  showu yaptilar ve etler yine harika idi . Ve ev arkadaslari Mike ; Natali. Frederic; Derin  ve tabii ben vebide bana surpriz / Hosgeldin sarkisi ile pasta getirdiler / Amerikalilar surprizleri seviyor . Biryere gidince layikiyla yasamak istiyorlar .
 
Soooonraaa Yeni Turku grubunun konserine gittik ; Ipek cok guzeldi ogece ve Turk lerle sohbet ettik ,Mike cok tatli ve rahat davraniyor .  Boyle yerlerde sevimli cocuk .
 Mike in viyolasini quartet konserinde dinledim ; Muzik nedeniyle iyi bir iletisimim var Mike   ile.