31 Ekim 2006

Purchase Whiteplains

Efendiiim'  benim Turk kizlar  Ipek ve Derin dun pek sevimliydiler ve aksama yakin gidiverdik okul otobusuyle  alisverise ;;; Gecenin saat    10 a kadar dolastik degisik kahveler ictik malumunuz dondurma yedim hehehheh.......
Ve yine ilginc talebe genclerle otobuse binip donduk . Benim prensese istediklerini aldim . Yakisti ve pek mutlu oldu . Derinle ayni seyleri begenip durdular,Gulup konustular Tabii sabahlari bir hisimla kalkiyorlar .. tatli seyler .Durust cocuklar neleri yasiyor ve gogusluyorla; helal olsun hersey onlara .........Okulda benim yasimda bile master ogrencisi var ,   muzigi seviyor adam  ;imkanlarda uygun Amerikada ;  neyapalim bizde baska guzellikleri yasiyoruz Birde bir orkestra elemeninin  cildine 'elma cildi ' gibi dedim kendiminde hosuna gitti bu tabir ,, 
 Okulunkos kocaaaamaaan bir agaci var, asirlik . Gorkemli ve tek basina ;;Isimlerimizin bas harflerini kazidim   Ayyy aklima donusum geldi .... pek bi ozliyecegimm prensesimi..... oda oyle, pek bi fena agliyorum
 Abla kizimin dedigi , hayat boyle  ,olsun iyi olsunlar , simdi tatlimin konserine gidiyorum , ne guzel degilmi ;;;   
Agaclarin dokulen yapraklarini topladim getirecegim TURKIYEME ...renk armonisi ;;Renk degistiren yapraklar agaclarindan dokulmuyor . inanilmaz guzel..
Oyunlara golf gibi kabiliyetimiz yok galiba   Petek guzelim soyledi  ;;;; Agabeylerimin de hic bu oyunlari oynadiklarini gormedim . Bence calismayla olur . .gibi Ama iyi yuzuyoryz bisiklete biniyoruz araba kullaniyoruz . Ayyy unuttum Kivircik 'ama ve zaten' yok demisti ;;;;;
Talebelerle alistik 'haaay ;haw are you ?' deyip yola devam ediyorum,
 Yangin tatbikatlari ; Ipek kizimdemisti; ufak bir supheli durumda alarm caliyor ama ne alarm herkez disarda ;itfaiye arabalari kocaman isikli halleriyle kapilarin onunde  ;;;;; ; Ve adamlarin herseyleri yeni ;eski lastikli araba bile goremiyorsun ////
Yine Ostrovsky' nin dersine girdim  sevimli bir hoca ; gercekten Steve Mc quin e benziyor ve kendide farkinda  cok temkinli bir insan ayrica ;;;
Ipek kizimin arkadasiMike  San Diego imtahaninin kazanamamis . bence iyi oldu . cok uzak ve Meksika agirlikli nufusu var ,  bakalim zaman neler gostericek ;;;;;;.Burda kizim kalmak isyer sartlar olusursa benim lisan ogrenmem gerekli ama cok zor  /fakat iletisim icin cok gerekli ......