03 Kasım 2006

Newyorktan eve donus.....

Dinlenmeden guzel ve yogun gecen gunler ve prensesten ayrilik vakti  ve kraliceye donus ;;;;;Ve ozlemenin biri biter biri baslar ;
Bugun enguzeli ,kizimin ' piyano calisma 'odasinda Mike' a piyano caldim ' beklemedigi sekilde iyi buldu ve caldigim turk muzigi parcaya viyolasi ile ile  eslik  etti ve oyle guzel olduki anlatamiyorum ipek prenses mutlu oldu benim gozum yasardi  cok etkilendim . Muzik ortak bir diliste   ve viyola sesi  turk sanat muzigine cok yakin ,sonra arkadaslari Frederic 'piyano master ogrencisi 'dinledi ve vaaavvv dedi mutlu oldum
Veeeesooona Mike beni Atlantik okyanusuna ;;; goturdu tabii goruntu ozelliksizdi Cunku hayallerimizde acik deniz okyanusu var ,  ama yine parklar ve sonbahar rekleri muthisti ... ancak resimle renkler anlatilabilir ....
Hallowey Cadilar bayramini Manhattan  unlu meydanlarin( Fifthy Avenue yaniEmpire State' Hasmetli binalari hergun baska  bir renk') kizimin arakadasleri ile dolasarak gittik ,cok kalabalikti arabalar ustunde birsuru degisik irklar ve giysilerle bilumum homoseksueller arasinda Purchaseye donduk.Trenlerinde uc kisilik yere veya daha genis alana insanlar ayaklarini uzatmis yayilarak oturmussa kipirdamiyorlar ve sende musaade edin oturayimmi diyemiyorsun ve bu konuda son derece kaba ve rahatlar  Amerikalilar, Ama bir daha  tercih etmem cadilar bayramini  neyse ,zaten gormus olmak icin gittim   Purchase  deki  gencleri seyretmek cok hostu ogunlerde ,,,,,l
Kizimin org dersine girdim sonra o muazzam aleti kilise orgunda yine bizim muzikleri caldim pek bi keyifli oluyor Ayaklarlada caliyorsun ve ayakkabisiz Birazdaha dinleyici olsa talebeler, degisik irklarin dinlemesinden cok hoslandim onlarinda ilgisini cekiyor bizim muzigimiz ....
Dun aksam kivircik guzelimle konustuk ve Almanya Hamburg fotograflarini gonderdi .Memosuyla gitti eski ev ine ve arakadaslarina , Ne hos seyler yasatti bana Hamburg'ta. Deniz kiyisindaki bir seminerine goturmustu beni cok hostu ,kosu ve treatlon yaptigi yerler  ve bisikletle benim dolastigim hamburgun parki .....Ve arkadaslari Theo, Hugo ,Makedonlar ve Philips gurubu veee Theo nunkedisi ve kopegi, hele kopek adam boyundaa ... 
Purchase asirlik tek agaclari icin ozel 'agac bakim servisi 'getiriyor hahahahy bizim Emirgandaki Cinarimiz kendikendine bakiyor  ,adamlar zengin ve gecmisleri fazla yok Petek kizimin dedigi gibi Almanlarda agaclari kendi haline birakiyor ,,