12 Kasım 2006

New York'tan anılar






Yeni Türkü grubunun New York konserinde kızım İpek arkadaşı Mike ile birlikteyim.






Votkalı şeftalili kokteyl ısmarladım kendime, çok lezzetliydi.







Times Square'deyim.






Central Park'ın yanında 5. Caddeden bir görüntü ve ben.







İpek, katıldığı bir resitalde, piyanoda.







Çok etkileyiciydi kilise orgunu çalmak ve sesini duymak. Türk müziği çaldım. Bir okulun dersanesinde kilise orgu bulunması çok güzel geldi bana.






Okulun bahçesinin güzelliğinde, yaprakların arasında da çok vakit geçirdim. Bisikletle dolaştım, Purchase'deki diğer parkları da çok sevdim.







Halloween'de kızımla birlikte Times Square'deydik. İzdihamda ezileceğimi zannettim. Bir daha gitmem herhalde ama görmek güzeldi.







Ben klasik türk müziği çalarken ben de eşlik edeyim deyip viyolasını çalmaya başlayınca çok mutlu oldum. Mike ile birlikte Zeki Müren çaldık :)






Kızımla Özgürlük Anıtı yakınında Battery Park'tayız. Birlikte çok iyi vakit geçirdik. Park Avenue'da gezdik daha sonra, pizzacıya gittik. Çok pizza yemedim daha önce ama oradaki pizzaları çok beğendim.