21 Kasım 2006

İstanbul Barosu Kültür Sanat Komisyonu

Komisyonumuzun yeni dönem çalışmaları başladı. Ve toplantılarımız Tünel'deki Baro binasında olduğu için hem faaliyetlere katılıyor ve hem de İstiklal  caddesinin keyfini yaşıyorum . Şirin bir kafede oturuyor bazen de meslekdaşım arkadaşlarıma uğruyorum .Bazen direk Taksim'e  minibüs ile bazen de Eminönü  Karaköy Tunel yolunu tercih ederek otobüsle gidiyorum  .Ve zaman zaman Karaköy, köprü altından yürüyerek ve balık ekmek yiyerek balık tutanları seyrediyorum .Hele birde güneşin batışına denk gelirse İstanbul tüm haşmetiyle kendini bana gösteriyor .Hasılı her  komisyon toplantısını , İstanbul'u yeniden yaşamaya dönüştürüyorum .
Bu sene  geniş sosyal ve sanatsal faaliyetlerimiz yanısıra ,ben ,ikiz ve amâ avukat arkadaşlarım Kerim ve Selim 'le gitar  , mandolin ve piyano  ile trio bir konser hazırlamayı düşünüyorum . Kendileri ile de görüştüm . Ancak hazırlanabilirsek . Çünkü  New York'tan kızım İpek ile arkadaşı Mike yılbaşında gelecek  sonra ben Petek kızımın yanına Fransa  Grenoble'a gidecegim . Tabii şartlar uygun olursa ...