07 Kasım 2006

See you Newyork

Nasilim ama ;;  amerikan ingilizcesinde hoho ... aglamamak icin neler yapiyorum ;; sabah prensesin pesinden yurudum  ;; kerata Newyork.ta havada bir guzelki,,,, yapraklarin gok kusagi renkleri ve temiz hava beni carpti ... bnim Istanbul/uma analatacagim neyapsin garibim benim gibi kendi gucuyle direniyor .... oda cocuklarini cok seviyor cunku ;;;;;Deerin buralilarin deyisiyle canim pekte seviyorum onu ;;; Bazen  kocaman Natali ile Lorel Hardy oluyorlar  ama derin kiskanc .
Yaseminnnn bavuilunu hazirlaaaaNe demis sair  'Haydi Abbas ., vakit geldi ,kur su cilingir sofrasini '
 yine prensesin istedigi yolda gitmesi icin isik tuttum yoluna  bana cok zor olmasina ragmen ...Amerika.yada boyle yapmistim . .Kralicemede boyle yaptim, hepte kararlari kendileri aldilar ... 
 Cocuklarini ozgur biraktigin zaman ve donduklerinde seni bulacaklarini bilirlerse yapabilecekleri herseyi anneleri ve babalari icin  yaparlar ve  sevdiklerinede ogretirler...Ben bunu yasayarak ogrendim . Ne mutlu bana  Prenses hala ne yapalim anne / ne istersin diye soruyor ....
 
Bu amerikalilarinda  oturuslari pek rahat alisacagiz herhalde .....