04 Kasım 2006

Newyork'tan Istanbul'uma

Ayrilik huznu coktu. Yazma heyecanim kayboldu . Ipek kizima  pilav ve mantar yaptim. Oglen Mike ile birlikte ucumuz yedik ve cok sevimli bir cizgi film seyrettik. Ben yine gokkusagi rengindeki Newyork'un  sonbahar yapraklarindan topladim .Benim Istanbul'uma hediye goturecegim . Garibim Turkiyem de  sallanip duruyor.. Yesilkoy'um ne alemde? Pamuk kedim nasil? Kralice kizim yarin Turkiye'sine Memos'una donuyor .prenses gurbette yasarsa nasil olacak ? Hadeeee Yasemin dusun de dusun. Iste New York City ...
 Iletisim cok zor. Kulturler politikalar farkli. Gecen gun Mike San Diego 'ya giderken arkasindan yola su dokuyum dedim bir bardakla hani bizde adettir su gibi gitsin donsun diyeMike basini uzatti cok sevimliydi. iste hersey cok farkli olacak ..Aksam tv seyrettik tabii ABD deki eyalet secimleri efendim  skecler vs vs...  Bilemiyooruum ama yasam bu guclukleri ile guzel, degil mi ?..
Wallstreet  Manhattan; noter arkadasimin kizina gittik prensesle. Mimar Sinan'dan mezun, iyi bir orkestrada   keman caliyor, isini ve ev duzenini kurmus Newyork'ta . Ve iyi bir avukati var. Newyork'taki muzisyenlerin vize ve yesilkart islemlerini yurutuyor. Ve de cok tatli durust bir insan. Benim prensese  ve Mike'a is yonundende yol gostericek. Ayrica  Wallstreet   Newyork'un para piyasasinin kalbi  dolasmak cok hosuma gittiç. Yine kizimin ABD'de kalmasina destek oluyorum. Tanrim her iki kizima ve sevdiklerine  istediklerine ulasmalarina yardim et.