26 Kasım 2006

Beni anlamak

Bazi insanlar elestirirken, kendilerine ayni konuda sual sormazlar .Ne aci degil mi?
Ben onlari su üstündeki mantarlara benzetiyorum .Hiç batmazlar içleri bos çünkü! Neyse ....
Beni sevmek için ,anlamak lazim ./Anlamak için de ,zeki ve içten olmak gerekir ./Söyleki,
Yasami hissetmis,/Kendi gerçeklerini sorgulamis ,/Ve kendi olmak için ,/
Cesur ve mücadelesini vermesini bilmis ,/ Bir o kadar da kendine gülebilmis olmalidir .....
Eveeeeet ....
Gerçek askim ,esim ve çocuklarimin babasi Süha 'nin 1994 tarihinde ölümünden sonra, 1995 yili mayis ayinda kizim Ipek ile Süha Eginlioglu anisina verdigimiz, piyano resitali nedeniyle Cumhuriyet gazetesi yazari ,Sayin Berat Günçikan'in yazisini ve resital tanitimini , çok sonralari, 2006 yilinda Yeni Hukuk Dergisi tarafindan benimle yapilan bir röportaji ve bazi fotograflari siteme gönderiyorum .Dahasi var tabii .....ve öylesine yogun yasanmis yasam ve duygular ki , bu zenginligimi beni sevenlerle veya anlamaya çalisanlarla paylasmayi istiyorum ,çünkü benimle birlikte okuyanlarda zenginlesicek ve kendinden birseyler bulacak, ve gençler ögrenecek ..Sanat benim için , bir sekilde kendini ifade edebilmektir .
Bana bu siteyi hazirlamamda yardimci olan Kizim Petek 'e tesekkür ederim .