29 Ağustos 2008

2OO4 Hamburg Marotonu ve Triatlon yarışması Ve 1059 Numaralı Petek Eğinlioğlu


Kızım Petek birincilikle girdiği İstanbul Teknik Üniversitesini Kontrol ve Bilgisyar Mühendisi olarak bitirdikten sonra Hamburg -Harburg Teknik Üniversitesinde Mekatronik dalında master yaptı. Bitirdikten sonra Philips'te üç yıl mühendis olarak çalıştı . Ve o yedi yılda kızım bana çok şey yaşattı Almanya'da ve Avrupa'nın nice güzelliklerinde .... Ama en önemlisi onun azimle çalışıp bitirdiği Hamburg Marotonu koşusunu izlemem oldu . 1059 no ile yarıştığı ' yüzme bisiklet ve koşu'
Triatlon yarışmasına ben gidemedim ama kardeşi İpek izledi ve sevincini birlikte paylaştılar .
Koşu öncesi çalışmaları aynı gün hazırlığı heyecanı ile saçlarına taktığı ve ona çok yakışan kırmızı eşarbından kol bandına kadar aklımda ... Yolda koşu sırasında gelişi ve sonra benim onla koşmam yetişmek için heheheh.!!!!!!!!..çok komiktim ..tabiii Marotonu tamamladıktan sonra boynundaki madalya ile çektiğim fotoğrafını .....ana kız sevincimizi... unutabilirmiyim hiç .....
Kızımın başarı azmine ve hayata karşı duruşuna öylesine saygı duyarımki .. . Hamburg'taki sevimli evini 'emeğiyle aldığı ve çok sevdiği Twingo arabasını unutmam mümkün değil . Hele o küçük arabasıyla ikimizin taaa Danimarka , İsveç ve Norveç'i gezmemiz küçük kasabalarının festivallerine katılmamız ve hatta bazen arabasında uyumamız hatta kavgalarımız .... benim hayatımın en sevimli anlarıdır . Kuzey Denizinin balıklarının tatsızlığı ama Alman biralarının güzelliği unutulmazlarım arasında tabii .Birde her zaman evinde bisikleti hazırdı ve ben Petek yokken oraların daima temiz ve bakımlı parklarında piknik yapar akşamda onun işten gelişini beklerdim ....Bir kaç yılbaşını yine o yabancı diyarlarda evlatlarımla yaşadım ......... Unutulur mu ????..... Bana herşeyin ilkini tattıran kıvırcık bukle saçlı güzel esmer kızımı çok seviyorum ...