24 Mart 2011

Altınoluk ..Ege Denizi ..Kaz Dağları ..Akçam Otel ...

Çook özlemişim Ege nin denizinin kokusunu ...Mart ayı soğuğunda ve güneşin sıcaklığında ..müthişti ...
Deniz bir başka güzeldi ..
Ya Akçam otel geçmişten taa 1970 li yıllar Süha ile dansa gitmiştik ..Dayım Muammer Tapucu'nun sahildeki yazlık evinde kalmıştık ..Yengemin tatsızlığını Altınoluk'un güzelliği ve Süha ile yaşadığım aşk
unutturmuştu ..Ya limanı ve çay bahçesi Çınaraltı ..Bakalım çocuklarıma ve George ile beraber kalmaya hazırlıyorum evimi ....
Akçam lüks değil am çok doğal bir oteldi ..Benzer odalar salonlar değildi ..Hele denizin üstüne abanmış !restorantı ve yemeklerimiz ve şarap ve güneşin batışı beni nerelere götürdü ....


İpek kızımın 3 yaşında kolluklarla denizde yüzüşü ..'Sevi çiçeği '..adını benim koyduğum Süha'nın her seferinde motorunu çalıştırmak için çaba sarfettiği teknemiz ile açılıp onu çırıl çıplak kollukları ile denize atıvermiştim ..Bir melek gibi güzeldi ...Can kıvırcığıma sörf almıştım ..Ve sahilimizdeki binme çabaları ....
Ayy neler yapmak istemişim ..Ama çocuklarıma herşey değerdi ...Mart ayının soğuğunda Altınoluk çok güzeldi ..Tüm yorgunluğuma rağmen ...