21 Mart 2011

MIT ve KENNETTH P. MORSE ...35 yılı aşkın bir süredir YüksekTeknoloji Satış ve Satış Yönetimi konusunda ,tüm dünyaca bilinen yüksek performanslı LİDER..BİZLERLE ....

Böylesine özel bir insanı kızım Petek sayesinde tanıdım ..Ve kendisinin özel bir ilgisini kızımla birlikte yaşadım   .İçtenlik ,doğallık ve başarılı olmak ..ne güzel ve bizi anlaması ne güzel ....Saygının içinde şakalar yapabilmek ..İşte biziz ....
Kısa bir süre öncede ABD Başkanı Barrack Obama  ve Ticaret Bakanı Gary Locke  tarafından oluşturulan National Advisory Council on İnnovation &Entrepreneurship ( Ulusal Inovasyon ve Girişimcilik Danışma Konseyi )adlı konseye atandı .
Başarı , samimiyet  ve gülme evet kalbe giden yol ...Çok mutluydum kızımın adına ...Petek ve İpek ....Beni nerelere götürdüler... verdiklerimin fazlasını sevgileri ve dürüst çabalarıyla bana  verdiler ....
..Ülkemin insanları !! beni hep kırdılar  ..bu değerlerini  ve bilgilerini hazmedebilmiş   yabancılar !!?? diyoruz ama onlar insanlığa yabancı değiller .. ve saygı duyuyorlar bize .. .Yol açıyorlar kabul ediyorlar ....Buna rağmen Türkiyem İstanbulum hep önemli ...