06 Mart 2011

İstanbul'daki Balıkesirliler Platformu'na.. ....

Tabii seviyorum Balıkesir'i...Ben 1974 yılında  İstanbul'umdan Balıkesir'e gelin geldim...Çocuklarımın doğduğu yer..Babalarının memleketi ..Nasıl sevmem .!!??Ben Süha'yı ona ait herşeyiyle sevdim ..
On yedi yıl ....sevmesine sevdimde İstanbul özlemide yaktı kavurdu ..Deniz özlemimi bir saat ötedeki  o güzel sahil kasabalarında buldum ..Altınoluk ,Ayvalık ,Erdek ..niceleri ...şansım ..mesleğim ve Vakıf avukatlığı oldu :....Bir çok yazımda anlattım ..nasıl bir  heyecanla KÖRFEZ duruşmalarına  keşiflerine gittiğimi....Denizin kokusu vardı ..Kaz Dağları vardı ....benim için duruşma demek ..buydu ...O köy kahvelerinde az mı bekledik o yörenin en yaşlısını bize şahitlik etsin keşfedilecek arazinin sınırlarını göstersin diye ...Az mı yedim  dürümlerini,hoşmerimlerini .. ayranlarını ...ey Koca Balıkesir ...Anılarım çok fazla ve bana  ordan ayrıldıktan sonra  Balıkesir geçmişim ve insanlarım ..  hep bir yerde onlarla  yolumuz kesişti ve zaman zaman yolumu aydınlattılar .... ...Beni anlama yetisi olmıyanları  ben anladığım için onlara da hep merhaba !!dedim.....Ben onlarıda sevebildim ..beni çok kırmalarına rağmen ..